Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نویسنده‌ی فیلم سینمایی باند ۲۵ از کابوس فانتزی جیمز باند بودن می‌گوید!

0

بازیگر و نویسنده‌ی سریال‌های Fleabag و Killing Eve یعنی «فیبی والر بریج» ( Phoebe Waller-Bridge) برای مشارکت در نوشتن فیلم‌نامه‌ی سینمایی باند 25 استخدام شده بود و حالا اندکی درباره‌ی کابوس فانتزی جیمز باند بودن صحبت کرده است.

در گفتگویی با هالیوودریپورتر، والر بریج گفته که در ابتدا شباهت‌های شخصیت جیمز باند و شخصیت Villanelle در کیلینگ ایو که یک قاتل است او را به وجد آوردند:

آن‌ها یک فانتزی را زندگی می‌کنند، ولی زندگی آن‌ها چیزی نیست که هیچ کدام از ما بخواهد داشته باشد. ما نمی‌خواهیم یک گلوله در مغز یک نفر بکاریم و بعد با دیگران مارتینی بخوریم.

او در ادامه برای توضیح بیشتر گفت: «این نوعی کابوس فانتزی است.»

والر بریج پنجمین فیلم‌نامه‌نویس جیمز باند 25 است که پس از «اسکات زی برن» (اولتیماتوم بورن، شیوع) و نویسندگان سنتی جیمز باند یعنی «نیل پرویس» و «رابرت وید» به کارگردان و نویسنده‌ی آن «کری فوکوناگا» (کاراگاه حقیقی، هیولاهای بی‌سرزمین) می‌پیوندد.

چیزهای زیادی از اضافه شدن من به این تیم عایدم شده، چون من یک زن هستم و این فوق‌العاده است. اما نمی‌توانم بگویم که این فیلم را من نوشته‌ام. این فیلم کری است.

بر اساس گزارش‌ها، ظاهرا ستاره‌ی فیلم «دنیل کریگ» از تهیه‌کنندگان خواسته تا والر بریج را استخدام کنند تا «دیالوگ‌های بهتری» برای باند بنویسد. این گزارش همچنین ادعا می‌کند که دستمزد او برای کار بر روی فیلم‌نامه‌ی باند 25 معادل 2 میلیون دلار آمریکا بوده است.

در همین گفتگو والر بریج همچنین در پاسخ به این سوال که آیا بازیگر فیلم کاپیتان مارول «لاشانا لینچ» در نقش یک مامور 007 جدید در سینمایی باند 25 حاضر خواهد شد گفت:

این داستان پتانسیل این را دارد که هر لحظه در آن یک شخصیت نمادین جدید متولد شود.

پاسخی که نه این ادعاها را رد کرده نه آن‌ها را تایید می‌کند و در عوض ما را برای تماشای فیلم و پی بردن به آن هیجان‌زده‌تر می‌کند.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.