Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

رییس سگا معتقد است کنترل کردن پارامونت در ساخت فیلم سونیک کار اشتباهی است

0

رییس بخش اروپای شرکت سگا «گری دیل» معتقد است که وقتی صحبت از اقتباس‌های سینمایی از بازی‌های ویدئویی می‌شود، استودیوی فیلم‌سازی باید اجازه‌ی انجام کار خود را بدون دخالت زیاد از سمت ناشر بازی داشته باشد. ظاهرا سگا همین روند را با پارامونت برای ساخت فیلم سونیک در پیش گرفته است. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

در گفتگویی با گیم‌اینداستری‌دات‌بیز در جریان E3 امسال، دیل درباره‌ی فیلم مورد انتظار «سونیک» اظهار نظر کرده و درباره‌ی همکاری سگا با شرکت فیلم‌سازی برای خلق بهترین نسخه‌ی ممکن از این فیلم گفته بود: «مشخصا ما دانش عمیقی از این شخصیت و این برند داریم. [پارامونت] هم دانش عمیقی از چگونه فیلم ساختن دارد. کاری که باید بکنیم این است که این دو مجموعه‌ی مهارت و دانش‌ها را در کنار هم قرار دهیم تا بهترین فیلمی که می‌توانیم را بسازیم.»

در ماه مه، اکران فیلم سینمایی سونیک تا فوریه 2020 به تعویق افتاد تا استودیوی سازنده برای کار بر روی تغییر طراحی شخصیت سونیک داشته باشد. زمانی که اولین تریلر از فیلم سونیک به نمایش درآمد، بسیاری از طرفداران طراحی این شخصیت را به سخره گرفتند.

دیل در این‌باره نیز اظهار نظر کرده و اعتماد خود به پارامونت را بار دیگر نشان داد:

اگر بخواهیم منصف باشیم، پارامونت کاملا به نظر طرفداران حول سونیک توجه کرده است، که واقعا از افرادی تشکیل شده است که بسیار وفادار هستند و نگاه مشخصی به شخصیت سونیک دارند و این‌که او چگونه باید رفتار کند و چگونه باید به نظر برسد.

دیل خاطر نشان کرد که تلاش برای کنترل پارامونت، و تلاش برای تزریق بیش از حد نگاه خودشان «رویکرد اشتباه است»، حتا اگر پارامونت برای ساخت بهترین فیلم سونیک نیاز داشته باشد «نظر آن‌ها را دخالت دهد». او می‌گوید:

من به موفقیت فرنچایزهای بازی در فیلم‌های اقتباسی نگاه می‌کنم و نتیجه خیلی درهم است. این ایده که بازی‌سازان می‌توانند پروسه‌ی ساخت فیلم را کنترل کنند و فیلم‌های خوبی بسازند، نمی‌دانم درست است یا غلط.

در هر حال امسال برای فیلم‌های اقتباسی از بازی‌های ویدئویی سال بدی هم نبوده است و به عنوان مثال فیلم کاراگاه پیکاچو موفق بوده و نه تنها از آن استقبال شد که پول خوبی هم به جیب زده است.

اخیرا فیلم «پرندگان خشمگین 2»‌ اکران شده و تا کنون بهتر از هر اقتباس سینمایی دیگری از یک بازی ویدئویی، نظر منتقدان را به خود جلب کرده است.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.