Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

حالا می‌توانید تغییرات به‌روزرسانی‌های Apex Legends را در یک صفحه عمومی ترلو رصد کنید!

0

حتما برای شما هم پیش آمده است که هنگام بازی کردن Apex Legends با مشکلاتی روبه‌رو شده باشید. حال ریسپاون برای مطمئن شدن از حل مشکلات Apex Legends تدبیر جدیدی اندیشیده است. با گیم‌نیوز همراه باشید.

بتل رویال دوست داشتنی استدیو ریسپاون، یعنی Apex Legends، قرار است به صورت شفاف اطلاعات زیادی از مراحل ساخت پچ‌های آینده‌ی خود ارائه کند. جست‌وجو در موضوع‌ها، ارتباط با گروه هواداران، پچ‌های سرور و سوال‌های مشترک بازی‌کننده‌ها از جمله‌ی این اطلاعات است که قرار است به صورت عمومی در برد «ترلو» با نام  Apex Tracker نشاند داده بشود. همه آزادند تا لینک برد را دنبال کنند و از آخرین تغییرات Apex Legends باخبر شوند.

 هدف ما از نشان دادن مراحل سازنده، مجهز کردن بازی کننده‌ها به بعضی از موضوع‌های بزرگ گروه‌های هواداران است که قبلا گزارش شده‌اند و ما در حال کار کردن روی آن‌ها هستیم. البته در نظر داشته باشید که [این پیج] نشان دهنده‌ی تمام کارهایی که ما می‌کنیم نیست.

همچنین بالای برد ترلو این بازی نوشته شده است :‌ «در حال حاضر برد ترک‌ها نشان دهنده‌ی نوع موضوعی است که تیم ما  این هفته در حال تحقیق یا حل کردنش است و خودش را در پچ‌های آینده نشان خواهد داد.»

بردها شامل موضوع‌های متنوعی هستند و شامل: کیفیت ویژگی‌های آنلاین، باگ‌هایی که آدرس داده شده‌اند، آپدیت‌های Ul، مشکلات اینترنتی و تمام آپدیت‌های اخیر هستند. کارت‌های دیگری نیز وجود دارند که برای گزارش دادن هکر‌ها و باگ‌ها هستند که به تیم شبکه‌ی اجتماعی بازی و پیج ردیت متصل شده‌اند.

مدتی پیش فصل دوم بازی آغاز شد و یک پچ بسیار بزرگ، یک نقشه‌ی جدید و یک کاراکتر جدید با نام Wattos را به بازی اضافه کرد. همچنین در حال حاضر حالت تک نفره‌ی بازی به صورت محدود فعال است، جایی که شما باید با ۵۹ نفر بدون هیچ هم‌گروهی با دیگران رقابت کنید. رویداد «تاج آهنی» نیز دربازی وجود دارد و شما می‌تواند در آن شرکت کنید.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.