Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

عنوان فیلم باند ۲۵ بالاخره مشخص شد – وقت برای مردن زیاد است

0

مدت‌ها بود که منتظر مشخص شدن عنوان رسمی فیلم سینمایی باند 25 بودیم، تا بالاخره نام رسمی فیلم بعدی جیمز باند مشخص شد.

حالا تایید شده است که عنوان فیلم باند 25 که بیست و پنجمین فیلم از این مجموعه‌ی طولانی و باسابقه است “No Time To Die” خواهد بود که چیزی شبیه «وقتی برای مردن نیست» ترجمه می‌شود.

در این فیلم دنیل کریگ همچنان در نقش جیمز باند یا مامور 007 بازی خواهد کرد. این فیلم پنجمین نقش‌آفرینی کریگ در فیلم‌های باند خواهد بود و در آوریل 2020 میلادی اکران می‌شود.

حساب رسمی توئیتر این فیلم با انتشار یک توئیت این موضوع را تایید کرده و یک تیزر بسیار کوتاه نیز از آن به نمایش گذاشت:

برای نمایش تیزر فیلم کلیک کنید.

همچنین خلاصه‌ای از داستان فیلم نیز همزمان با مشخص شدن عنوان آن منتشر شده است. در این خلاصه آمده است که «در No Time To Die باند خدمت‌رسانی فعال خود را رها کرده و از زندگی در جامایکا لذت می‌برد. اما آراموش ا با ورود «فلیکس لیتر» از سازمان سیا و درخواست برای کمک خیلی زود به پایان می‌رسد. ماموریت این است که یک دانشمند ربوده شده نجات داده شود، اما این ماموریت مسیری متفاوت از آن‌چه باند انتظار داشته را می‌پیماید و او را به سمت یک شخصیت خبیث مرموز مسلح به تکنولوژی جدیدی می‌کشاند».

این فیلم را کری فوکوناگا کارگردانی می‌کند که به خاطر کارگردانی فصل اول سریال True Detective شناخته می‌شود. «جفری رایت» در نقش فلیکس لیتر بازی خواهد کرد و دیگر بازیگران فیلم شامل «رالف فاینس»، «بن ویشاو»، «نائومی هریس» و «لی سیدو» می‌شوند.

«رامی مالک» دیگر بازیگر این فیلم خواهد بود که بازی در نقش منفی اصلی آن را برعهده گرفته است.

پیش از این یک تیزر کوتاه از پشت صحنه‌ی فیلم به نمایش درآمده بود.

فیلمنامه‌ی این فیلم با همکاری «فیبی والر بریج» نویسنده‌ی Fleabag و Killing Eve نوشته می‌شود.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.