Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تریلر جدید بازی Wasteland 3 در گیمزکام ۲۰۱۹ به نمایش درآمد

در جریان رویداد Inside Xbox در گیمزکام 2019 تریلر جدید بازی Wasteland 3 به نمایش درآمد. در این تریلر مشاهده کردیم که رنجرهای صحرایی دعوت یکی از اشخاص قدرتمند و صاحب جایگاه کلرادو برای سفر به آنجا را می‌پذیرند.

در تریلر جدید بازی Wasteland 3 به نظر می‌رسد رنجرهای صحرا برای کمک به این شخص قدرتمند تردید دارند؛ به ویژه یخبندان کلرادو و تهدیدهای فرقه‌ای خطرناک که تاکنون با آن‌ها مواجه نشده‌اند، تصمیم‌گیری را برایشان دشوارتر کرده‌است. با این حال پیشنهاداتی که این شخص به آن‌ها ارائه کرده وسوسه‌انگیز است و از آنجایی که آن‌ها به متحدی سرسخت نیاز دارند رد کردن این مأموریت عاقلانه نیست.

سری بازی Wasteland که توسط خالقان Fallout ساخته شده‌، مجموعه‌ای با سبک نقش‌آفرینی و براساس کار تیمی‌ست که در آمریکای آینده جریان دارد؛ آمریکایی که به وسیله اصابت بمب اتم نابود شده و دارای تم آخرالزمانی است.

inXile که ساخت سری Wasteland را برعهده دارد توسط ایکس باکس خریداری شد تا بازی‌های انحصاری برای کنسول‌های کمپانی مایکروسافت خلق کند؛ با این حال Wasteland 3 و چند بازی دیگر همچنان برای کنسول PS4 عرضه خواهند شد.

عرضه Wasteland 3 پایان کار برای Brian Fargo خواهد بود. او که وظیفه رهبری تیم inXile را برعهده دارد، تأیید کرده که انتشار این بازی نقش‌افرینی زمان خوبی برای بازنشستگی هرچند موقت اوست. او در ادامه توضیح داده:

من علاقه زیادی به این صنعت دارم اما از سال 1981 با خالقان کمپانی Sierra یعنی Ken و Roberta Williams و همچنین Trip Hawkins، موسس EA همراه بوده‌ام. من به دوستانم نگاه می‌کنم و به این نتیجه می‌رسم که آن‌ها زمان بیشتری را برای اختصاص دادن به خود در اختیار دارند. این یک تجارت پرتنش در همه جنبه‌هایش است و به نظر می‌رسد که به کمی استراحت نیاز دارم.

Wasteland 3 در سال 2020 و برای کنسول‌های ایکس‌باکس و پلی‌استیشن و همچنین کامپیوترهای شخصی روانه بازار خواهد شد.

منبع GameSpot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.