Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Erica یک فیلم تعاملی ۱۰ دلاری است که در آن همه چیز به انتخاب‌های شما بستگی دارد

2

می‌توانید این فیلم/بازی تعاملی ترسناک را همین حالا از فروشگاه پلی استیشن خریداری کنید، اما شاید بد نباشد که پیش از این‌که تحت تاثیر تبلیغات برای دانلود این بازی اقدام کنید، چند نکته را درباره فیلم تعاملی Erica بدانید.

انتشار تجربه‌ی تعاملی Erica در شب افتتاحیه‌ی گیمزکام 2019 به نوعی مخفیانه و مرموز بود، تا شاید این‌گونه محتوای بازی کمی بیشتر رازآلود به نظر برسد. با این حال بازی بلافاصله پس از رونمایی، منتشر شد و اکنون در دسترس قرار گرفته است.

 

 

سازنده‌ی آن Flavourworks  اریکا را یک تجربه‌ی «سنت‌شکن» خوانده، با این حال بازی‌های فیلمیِ تعاملی پیشینه‌ای قابل توجه دارند و بازگشت به زمانی که دوربین‌های فیلم‌برداری و بازیگران ارزان‌تر و به صرفه‌تر از کامپیوترهای پیشرفته و برنامه‌نویس‌ها بودند، ممکن است از نظر دیگری سنت‌شکن باشد.

موسیقی این فیلم تعاملی را «آستین وینتوری» آهنگساز بازی Journey ساخته است که بارها مورد توجه متخصصان و منتقدان و جوایز مختلف قرار گرفته.

در ادامه چیزهایی که باید درباره‌ی اریکا بدانید را می‌توانید بخوانید:

داستان درباره‌ی یک معمای قتلِ کهنه است

در این تجربه‌ی لایو-اکشن تعاملی، تصمیمات شما سرنوشت «اریکا» را مشخص می‌کنند. اریکا زن جوانی است که پایش به معمای ماجرای قتلی باز می‌شود که به گونه‌ای به تاریخچه‌ی خانواده‌اش مرتبط است و رخدادهای تاثیرگذار کودکی‌اش به آن ربط داشته‌اند.

همزمان با این‌که اریکا دوستان و آشنایان قدیمی و جدید را ملاقات می‌کند، باید واقعیت را از تخیل و راست را از دروغ تشخیص دهید و تصمیم بگیرید که داستان واقعی که گذشته و اکنون را به هم متصل می‌کند چیست.

شما مشخص می‌کنید که داستان چگونه روایت شود

برای شکل دادن به روایت داستان باید از دوال شاک 4 یا گوشی هوشمند خود، از طریق اپلیکیشن اریکا استفاده کنید. اپلیکیشن ERICA نیاز به iOS 9.0 و اندروید 4.4 و بالاتر دارد و ممکن است با برخی از گوشی‌ها هماهنگ نباشد.

انتخاب دیالوگ‌ها که همزمان با مکالمه‌هایی که در حال شکل‌گیری هستند روی صفحه نقش می‌بنند توسط شما روایت بازی را به سمتی که می‌خواهید می‌فرستد.

مشخصا زمان محدودی برای انتخاب خواهید داشت.

چگونه رفتار کردن با جهان پیرامون، انتخاب شماست

در این فیلم تعاملی شما می‌توانید از بعد فیزیکی نیز با دنیای اطراف خود تعامل داشته باشید. با دقت و ملازمت بسیار سوزنِ پخش کننده را روی صفحه بگذارید یا گرد و خاک روی آینه را به سرعت پاک کنید. به آرامی به سمت درها حرکت کنید و بدون این‌که دیده شوید در کار دیگران سرک بکشید.

داستان شما، سرنوشت شما

اریکا در واقع یک داستان لایو-اکشن است که با تصمیمات شما به سرانجام می‌رسد. هر انتخاب، می‌تواند منجر به نتیجه‌ای متفاوت و تغییر در رخدادهای پیرامون مشکل اصلی اریکا در حال حاضر بشود و شما را به موقعیت‌هایی کاملا جدید وارد کند.

مشخصا تعداد زیادی پایان برای این داستان وجود خواهد داشت. این‌که سرنوشت اریکا چگونه رقم می‌خورد، کاملا به تصمیمات شما مرتبط است.

حالا می‌توانید تصمیم بگیرید که تجربه‌ی اریکا برای شما مناسب است یا نه. Erica یک فیلم تعاملی 10 دلاری است که در آن همه چیز به انتخاب‌های شما بستگی دارد و می‌توانید هم‌اکنون آن را از فروشگاه پلی‌استیشن دریافت کنید.

 

از طريق blog.us.playstation
2 نظر برای این مطلب
  1. عیسی می‌گوید

    سلام چطور میشه با موبایل بازی کرد و این که اگر از کنسول دور باشیم میشه؟!

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      سلام
      اپ اریکا رو از استور دانلود کنید و روی گوشیتون نصب کنید، برای اندروید از این لینک دانلود کنید.
      بعد مطمئن بشید که هم کنسول و هم گوشی‌تون از یک وای فای به اینترنت وصل هستند (در واقع هر دو دستگاه در یک نتورک هستند)
      و بعد دیگه دستورات اپ رو اجرا کنید و طبق اون بازی رو راه‌اندازی کنید.
      و در مورد سوال آخر هم نه خیر، نمیشه باید هر دو یک جا باشید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.