Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تغییرات بازی Star Wars: Battlefront 2 در ماه سپتامبر هیجان‌انگیز هستند

0

استدیوی سازنده‌ی بازی Star Wars: Battlefront 2، یعنی « دایس» ( DICE) امروز نقشه ها و استراتژی های خود را برای ساپورتStar Wars: Battlefront 2 اعلام کرد و باید گفت که این تغییرات بسیار  هیجان انگیز هستند!

سازندگان بازی، در یک پست به صحبت درباره‌ی تغییرات بزرگی که قرار است در مود Star Wars: Battlefront 2 انجام دهند پرداختند. بزرگترین تغییر معرفی شده قابلیت شروع بازی ( Spawn)در پست های فرماندهی‌ است که دوست های شما قبلا توانسته‌اند آن را اشغال کنند، که این قابلیت همانند شروع بازی در کنار دوستان در مولتی پلیر « بتلفیلد» است.

ماد Capital Supremacy همچنین قرار است تا نقشه‌ی جدیدی در ماه سپتامبر دریافت کند، که محل نقشه قرار است سیاره‌ی Felucia باشد.

در کنار محتویات معرفی شده برای ماد Capital Supremacy، دایس همچنین چند آیتم هیجان انگیز در بخش فروشگاه بازی معرفی کرد. اولین آن ها این است که Star Wars: Battlefront 2 قرار است تا قابلیت بازی کردن ۴ نفر به صورت کو آپ را در ماه سپتامبر اضافه کند. دایس در این باره اضافه کرد که این مود قرار است بسیار بزرگ باشد و تجربه‌ی آن به این صورت است که هم می‌توانید با « گالاکتیک ریپابلیک» (Galactic Republic) بازی کنید و هم می‌توانید Separatist Alliance را  انتخاب کنید.

قرار است در نسخه جدید تمام  ۵ کلون جنگی سیاره قابل بازی باشند، همراه با اهدافی که با توجه به اینکه چه سمتی را انتخاب می‌کنید می‌تواند متفاوت باشد. اگر مقابل هوش مصنوعی بازی می‌کنید، دسترسی استاندارد به تقویت کننده ها ( که شامل قهرمان ها و وسایل نقلیه می‌شود). این موضوع تاییدی بر این است که بازی کردن در چنین حالتی همان تجربه‌ی همیشگی Capital Supremacy را برای شما خواهد داشت، با این تفاوت که  با ۴ نفر همکاری می‌کنید و تقویت کننده های بسیار بیشتری در دسترس شما قرار می‌گیرد.

سپتامبر ماهی است که یکی دیگر از ماد های بزرگ بازی منتشر می‌شود، یعنی ماد « اینستنت اکشن» ( Instant Action). ماد جدید طوری طراحی شده است تا شما به صورت تک نفره در یک محیط بزرگ به نبرد بپردازید و این موضوع جدا از بخش مولتی پلیر و کو-آپ بازی است. در این ماد شما به جنگ ربات ها می‌روید و باید پست های فرماندهی را تسخیر کنید. این ماد قابلیت این را دارد تا به صورت آفلاین نیز بازی شود.

دایس همچنین تایید کرد که  محتوی Star Wars: The Rise of Skywalker در دست ساخت است و قرار است سیارات و تقویت کننده های جدید نیز به آن اضافه شود. از باقی مانده‌ی تغییرات امسال می‌توان به  اضافه شدن «تروپر» های جدید نیز اشاره کرد که اضافه شدن « کلون کوماندو» (Clone Commando)  به بازی نیز بخشی از آن است.

آیا شماهم از تغییرات بازی هیجان زده شدید؟  نظر خود را در گیم‌نیوز با ما به اشتراک بگذارید.

منبع VG24

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.