Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

گیمزکام ۲۰۱۹: بازی Ghostrunner در جهانی سایبرپانک روایت می‌شود

در جریان رویداد گیمزکام، عنوان «گوست رانر» معرفی شد که یک بازی سایبرپانکی همراه با جلوه های خیره کننده است. در ادامه‌ی خبر با گیم‌نیوز همراه باشید

ناشر  All In Games،  که مسئولیت انتشار عناوین در حال انتشار  « متامورفوسیس» (Metamorphosis) و Space Cows را بر عهده دارد، در حال کار کردن روی یک بازی جدید با تم سایبرپانکی به اسم «گوست رانر» (Ghostrunner ) است که در گیمزکام معرفی شد. بازی اول شخص اسلشر است که استدیو One More Level وظیفه‌ی ساخت آن را برعهده دارد. از عناوین دیگر این استدیو می‌توان به Deadlings اشاره کرد.

ناشر بازی، یعنی All In Games مدتی پیش با انتشار ویدویی در یوتیوب به اسم گوست رانر توضیحات بیشتری درباره‌ی بازی ارائه کرد:

یک بازی اکشن [ اول شخص] است و شما قرار است در نقش «جنگجوی سایبر» (cyber warrior) که قابلیت مبارزه درون دنیای عادی و فضای سایبری را دارد بازی کنید.

در دنیای گوست رانر کمبود منابع و سیل های شدید باعث کشته شدن انسان ها و ازبین رفتن محیط زندگی آن ها شده و جمعیت باقی مانده‌ی زمین را به یک جنگ عظیم با خودشان وا داشته است. این جنگ ها عمدتا  بر سر برج ها هستند و شما به عنوان یک جنگجو وظیفه دارید تا به بالای این برج ها صعود کنید و آن هارا از نابودی نجات دهید.

نمایش هفت دقیقه‌ایی که در گیمزکام از گوست رانر پخش شد به ما دویدن های کوتاه، مراحلی که مارا در بازی راهنمایی می‌کنند، پریدن و مبارزه با دشمنان را زیر نور های نئونی در یک ایستگاه قطار پاد آرمان شهری نشان می‌دهد.

گوست رانر قرار است برای پلتفرم های کامپیوتر شخصی، پلی‌استیشن۴ و ایکس باکس وان منتشر شود. البته هنوز تاریخ انتشار بازی مشخص نیست اما  صفحه‌ی استیم بازی آن را برای ۲۰۲۰ لیست کرده است.

شما در این باره چه فکر می‌کنید؟  آیا بازی توانسته توجه شما را نیز جلب کند؟ نظر خود را با ما در گیم‌نیوز به اشتراک بگذارید.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.