Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

دن تراچنبرگ از کارگردانی فیلم آنچارتد کناره‌گیری کرد

0

دن تراچنبرگ که پیش از این قرار بود فیلم آنچارتد را کارگردانی کند، از این پروژه کناره‌گیری کرد. در ادامه مطلب با گیم‌نیوز همراه باشید.

بنابر گزارش منتشر شده از سوی ددلاین، دن تراچنبرگ که پبش از این گمان می‌شد کارگردانی فیلم آنچارتد را برعهده می‌گیرد، تصمیم گرفته تا از این پروژه کناره‌گیری کند.

با جدایی تراچنبرگ که به نظر می‌رسد آخرین گزینه‌ی سونی برای کارگردانی فیلم آنچارتد است، این پروژه در فاصله چند ماه مانده به آغاز مراحل تولید با مشکلات اساسی رو به رو شده است. فیلم آنچارتد که قرار است تام هالند به ایفای نیتن دریک جوان بپردازد، مراحل تولید خود را از اوایل سال آینده میلادی آغاز می‌کند.

همچنین بنابر گفته‌ی ددلاین، شرکت تازه تاسیس پلی‌استیشن پرداکشنز (PlayStation Productions)  وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم آنچارتد را دارد. این نخستین فیلمی است که این شرکت نو پا وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی آن را برعهده خواهد داشت.

دن تراچنبرگ پیشتر اعلام کرده بود که فیلم آنچارتد اقتباس مستقیمی از مجموعه بازی‌ها نیست و قصد دارد تا ماجراجویی جدیدی از نیتن دریک جوان را به نمایش بگذارد.

در حال حاضر سونی امیدوار است تا اواخر تابستان جایگزین مناسبی برای دن تراچنبرگ انتخاب کند. در پایان می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این فیلم سینمایی به مطالعه مقاله “همه‌ی چیزهایی که درباره‌ی فیلم آنچارتد با بازی تام هالند می‌دانیم” بپردازید.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.