Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

راهنمای جامع شرکت در مسابقات جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران

0

جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران، دوم تا هشتم شهریورماه در سالن مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان برگزار می‌شود. برخی اطلاعات مهم و ضروری برای راهنمایی شرکت‌کنندگان محترم این مسابقات در ادامه آمده است. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

 

کجا مسابقه بدهیم؟

برخلاف سال‌های گذشته که مسابقات در برج میلاد برگزار می‌شد، امسال سالن مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان میزبان بازیکنان جوان کشور است.

سالن مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، در بلوار کشاورز، خیابان حجاب واقع شده است.

لوکیشن در گوگل مپ: https://goo.gl/maps/igxe7TrpFQdmvYD57

 

کارت ملی و بلیت مسابقات را فراموش نکنید!

در هر مسابقه، تنها فرد ثبت‌نام کننده مجاز به مسابقه است و حضور فرد دیگری به جای شخص ثبت‌نام کننده منجر به حذف از مسابقات می‌شود.

از همین رو داوران پیش از هر مسابقه کارت ملی و بلیت حضور در جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران را کنترل می‌کنند. بنابراین لازم است علاوه بر اصل کارت ملی، پرینت بلیت مسابقات یا فایل PDF آن را روی گوشی تلفن همراه خود همراه داشته باشید. در صورتی که کارت ملی ندارید، مدرک شناسایی معتبری که با آن ثبت‌نام کرده‌اید (مثل شناسنامه) را همراه خود داشته باشید.

 

زمان‌ مسابقه‌مان را چطور متوجه شویم؟

به صفحه مربوط به قوانین و زمان‌بندی رشته‌ها در سایت irangamecup.com رفته و با انتخاب رشته‌ای که در آن ثبت‌نام کرده‌اید، می‌توانید از قوانین و زمان‌بندی آن رشته مطلع شوید. پیشنهاد می‌شود جهت استفاده راحت‌تر از رایانه شخصی استفاده نمایید.

 

هشتگ رسمی مسابقات چیست؟

اگر اهل استفاده از شبکه‌های اجتماعی هستید و قصد دارید تجربیات خود از مسابقات جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، می‌توانید از هشتگ‌های #حرفه‌ای_بازی_کنیم و #IGC2019 استفاده کنید.

 

تشویق‌های نامتعارف ممنوع است

طرفداران یا هم‌تیمی‌های شرکت‌کنندگان در نظر داشته باشند استفاده از ادواتی همچون شیپور، بوق و… برای تشویق هم‌تیمی خود ممنوع است. در صورت مشاهده تذکر داده می‌شود و در صورت تکرار شرکت‌کننده از مسابقات حذف می‌شود.

 

چه قوانینی را باید رعایت کنیم؟

حفظ شئونات اسلامی و اخلاقی برای تمام شرکت کنندگان اجباری است. از سوی دیگر هر رشته، قوانین ویژه خود را دارد که رعایت نکردن آنها می‌تواند منجر به حذف شرکت‌کنندگان از مسابقات شود. بنابراین توصیه می‌شود همه شرکت‌کنندگان نسبت به مطالعه قوانین رشته خود در بخش «جزییات مسابقات» سایت رسمی مسابقات به نشانی irangamecup.com اقدام کنند.

 

مسابقات را زنده تماشا کنید!

امکان حضور عموم اعم از بازیکنان، خانواده‌ها و علاقه‌مندان برای تماشای مسابقات در سالن مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان فراهم است.

همچنین علاقه‌مندی که امکان حضور فیزیکی در محل مسابقات را ندارند، از طریق صفحه رسمی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در آپارات به آدرس https://aparat.com/ircg روزانه به طور مستقیم پخش خواهد شد.

علاوه بر پوشش زنده‌ی روزانه، روزهای 2 و 4 و 6 شهریور نیز ویژه برنامه‌ی زنده‌ی‌ جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی با همکاری رسانه‌های مختلف تدارک دیده شده است. جدول زمان‌بندی این ویژه برنامه‌ها به شرح زیر است:

  • روز شنبه 2 شهریور از ساعت 19: رسانه پی اس آرنا
  • روز دوشنبه 4 شهریور از ساعت 11 ظهر: رسانه دنیای بازی
  • روز دوشنبه 4 شهریور از ساعت 19: رسانه زومجی
  • روز چهارشنبه 6 شهریور از ساعت 19: رسانه ویجیاتو

 

زمان مسابقات FIFA و PES شهرستان‌ها چه زمانی است؟

7 شهریور ماه مراحل نهایی رشته‌های FIFA و PES با حضور نفرات برتر استان‌ها و همچنین نفرات برتر تهران برگزار می‌شود.

 

برای اطلاعات بیشتر، شبکه‌های اجتماعی مسابقات را دنبال کنید!

برای اطلاعات بیشتر، پیگیری برنامه زمان‌بندی مسابقات و مشاهده اخبار و اطلاعات جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران، صفحه رسمی مسابقات را در شبکه‌های اجتماعی مختلف دنبال کنید.

تلگرام: https://t.me/irangamecup

اینستاگرام: https://www.instagram.com/irangamecup/

توییتر:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.