Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سریال اختصاصی Ms. Marvel ساخته می‌شود – پیوستن خانم مارول به دنیای سینمایی مارول

0

یکی از شخصیت‌هایی که شایعه شده بود سریال خود را خواهد داشت Ms. Marvel یا Kamala Khan بود. این قهرمان اولین شخصیت مسلمان دنیای مارول است.

در جریان مراسم Disney’s D23 این مجموعه سریال معرفی شد و کوین فیج بیان کرد که بینندگان اول او را از طریق سریال خواهند شناخت سپس وی به دنیای سینمایی مارول وارد خواهد شد. این اولین حضور یک شخصیت از Disney پلاس به صفحه‌های بزرگتر سینما خواهد بود.

نام Ms. Marvel از سال 1970 تا کنون متعلق به شخصیت‌های زیادی بوده است. Kamala Khan در سال 2013 معرفی شد. یک شخصیت پاکستانی آمریکایی که فرصت‌های زیادی برای استفاده از فرهنگ مذهبی و فرهنگی به وجود آورده است. قدرت‌های او به وی اجازه می‌دهد که تغییر شکل بدهد و او به طرفدار ابرقهرمان‌ها بودن در دنیای مارول معروف است.

Kamala به همراه شخصیت‌های معروف دیگری به مارول اضافه شد مانند مایل مورالس به عنوان آلتیمیت اسپایدرمن و اسپایدر گوئن به عنوان ورژن دیگری گوئن استیسی که وی به جای پیتر پارکر توسط عنکبوت نیش زده می‌شود. همه‌ی این شخصیت‌ها تبدیل به چهره‌های جوان دنیای مارول شده‌اند.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.