Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

دو بازی فوق‌العاده‌ی دیگر به زودی برای مدتی محدود در فروشگاه اپیک رایگان می‌شوند

0

بازی Fez در حال حاضر و تا 4 روز دیگر (29 اوت – 7 شهریور) در فروشگاه اپیک گیمز به رایگان قابل دریافت است. بعد از آن، این فروشگاه دو بازی فوق‌العاده‌ی دیگر را به صورت رایگان برای مدتی محدود عرضه خواهد کرد.

بازی‌های تحسین شده‌ی Celeste و  Inside از تاریخ 8 شهریور تا 14م همین ماه از طریق فروشگاه اپیک به رایگان قابل دریافت خواهند بود.

این دو بازی دقیقا عناوینی هستند که شما به هیچ عنوان نباید آن‌ها را از دست بدهید، مخصوصا حالا که قیمت اندک آن‌ها به صفر رسیده است. بازی Celeste یکی از موفق‌ترین عناوین ایندی در سال‌های اخیر بوده و در سال قبل موفق به جلب نظر تحریریه‌ی گیم‌نیوز شد.

به زودی یک بسته‌ی الحاقی جدید که شامل بیش از 100 مرحله‌ی جدید می‌شود نیز برای بازی Celeste عرضه خواهد شد و حالا واقعا بهترین زمان ممکن برای دریافت این بازی محسوب می‌شود، چرا که بعد می‌توانید با دریافت رایگان این بسته‌ی الحاقی بیشتر از همیشه از بازی لذت ببرید.

بازی Inside نیز که مدت بیشتری از انتشار آن می‌گذرد، جدیدترین ساخته‌ی خالقان Limbo است که به عقیده‌ی بسیاری دنباله‌ای معنوی برای آن بازی موفق محسوب می‌شود.

بازی لیمبو که در سال 2010 در سبک معمایی سکوبازی عرضه شده بود، قبلا از طریق فروشگاه اپیک به رایگان قابل دریافت بود که امیدواریم توانسته باشید این بازی را هم دریافت و تجربه کنید.

اپیک گیمز مدتی است که فروشگاه اختصاصی خود برای عرضه‌ی بازی‌های رایانه‌های شخصی را راه‌اندازی کرده و در تلاش است تا با عرضه‌ی بازی‌های رایگان به صورت هفتگی و ماهانه توجه گیمرها را به خود جلب کند.

در طرف دیگر اپیک گیمز با قراردادهای انحصاری خود انتشار بازی‌های جدید را در اختیار گرفته است که البته موجب نارضایتی برخی طرفداران بازی‌ها شده است. سازندگان برخی از استودیوهای بازی‌سازی اما در واکنش به این نارضایتی‌ها از سرمایه‌گذاری اپیک در ساخت بازی و به نوعی تامین بودجه‌ی مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌هایشان گفته‌اند.

جدیدترین ماجرای سازندگان بازی‌های مستقل با طرفداران در واکنش به انتشار انحصاری در فروشگاه اپیک را می‌توانید اینجا در گیم‌نیوز بخوانید.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.