Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ اکران فیلم Black Panther 2 مشخص شد

0

فیلم Black Panther که توانسته بود توجه بسیاری از منتقدین و مخاطب هارا به خود جلب کند، حالا با شماره‌ی دوم خود بر می‌گردد.

کارگردان Black Panther، یعنی اقای «رایان کولگر» ، طی مراسم دیزنی D23 بعد از صحبت های رئیس استدیو های مارول، یعنی Kevin Feige روی صحنه حاضر شد و تاریخ انتشار رسمی فیلم بعدی Black Panther را اعلام کرد. البته فیلم قرار نیست با نام Black Panther 2 به بازار بیاید اما  هنوز نام تجاری آن  اعلام نشده است.

اسم فیلم هرچه که باشد می‌دانیم که اکران آن در سراسر دنیا قرار است  ۶ می ۲۰۲۲ باشد. این فیلم یکی از چندین پروژه‌ی بزرگ مارول در فار چهارم است.

کولگر، که قرار است به عنوان نویسنده و کارگردان Black Panther 2  باشد درباره‌‌ی دور بودن تاریخ اکران فیلم توضیح داد که آن ها بسیار مشتاق این هستند تا کار را درست انجام دهند:

 ما نمی‌خواهیم  وقت کشی کنیم، می‌خواهیم تا کار را به بهترین شکل انجام دهیم.

فیلم اول Black Panther، که در سال ۲۰۱۸ اکران شد توانست تا هیجان خاصی به فیلم  Avengers Infinity War، که مدتی پس از این فیلم اکران شد ببخشد. رسیدن « اونجرز» به «واکاندا» و انجام ماموریتشان قسمت بسیار مهمی از فیلم را تشکیل می‌داد که به لطف Black Panther لذت آن چندین برابر شده بود.

سایت گیم اسپات نیز در نقد خود درباره‌ی Black Panther نوشته است :‌‌

 یک فیم درجه‌ یک از مارول که در آن می‌توانید استایل، اکشن، عشق و سرگرمی را در کنار هم ببینید و نقش آن را در شکل دادن به فیلم های استدیو مارول را حس کنید.

همچنین فیلم اتفاق فرهنگی است که کار مارول را برای نگه داشتن فیلم بر روی قله ها سخت تر می‌کند. ما بسیار مشتاق دیدن نسخه‌ی بعدی آن هستیم.

ما تقریبا هیچ چیز از Black Panther 2 نمی‌دانیم. فیلم در مراسم معرفی فاز چهام مارول که در کامیک کان سن‌دیگو برگزار شد غیبت عجیبی داشت، اما مشخص شد که دیزنی آن را برای مراسم D23 نگهداشته است. خبر های بسیار زیادی از دنیای مارول در رویداد D23 منتشر شد که از این بین می‌توان به بازگشت کاراکتر های مارول به WandaVision، معرفی سریال Ms. Marvel و She-Hulk  و Moon Knight اشاره کرد.

همچنین اخبار جدیدی از سری استاروارز منتشر شد که مهم‌ترین آن بازگشت Ewan McGregor به عنوان Obi-Wan Kenobi بود. تاریخ انتشار فصل هفتم « استاروارز جنگ کلون ها» نیز مشخص شد.

همچنین شما می‌توانید نقد گیم‌نیوز از  فیلم Black Panther را از این لینک مطالعه کنید.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.