Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اولین تصویر از فیلم جدید دیزنی Cruella با بازی اما استون منتشر شد

0

دیزنی قرار است از انیمیشن محبوب One Hundred and One Dalmatians پیش درآمدی به صورت لایو اکشن داشته باشد. اما استون ستاره‌ی سینما نیز قرار است در  این فیلم به ایفای نقش بپردازد.

در رویداد D23 دیزنی از فیلم های آینده‌ی خود سخن گفت و اطلاعات زیادی از آن ها منتشر کرد. فیلم هایی مانند Jungle Cruise و Star Wars: Episode 9 و Black Widow چندین فیلم دیگر. حال تصاویر جدیدی از فیلم جدید دیزنی منتشر شده است. در این تصاویر  شاهد کاراکتر Cruella DeVille هستیم که نقش پر رنگی را در این فیلم لایو اکشن بازی می‌کند و بازیگری آن بر عهده‌ی « اما استون» است.

در پنل روز شنبه‌، دیزنی اطلاعات و تصویر جدیدی از این فیلم به اشتراک گذاشت. با این حال فیلم تا سال ۲۰۲۱ اکران نخواهد شد. اکران این فیلم قرار است در سالگرد ۵۰ سالگی منتشر شدن انیمیشن کلاسیک One Hundred and One Dalmatians باشد.

طرفداران انیمیشن و فیلم بالاخره توانستند نگاه اولیه‌ایی به اما استون در این فیلم داشته باشند، کاراکتری که نصف موهایش سیاه و نصف دیگرش سفید است. در مصاحبه‌ی پشت صحنه‌ایی که در پنل دیزنی پخش شد، استون عنوان کرد که فیلم قرار است در سال های ۱۹۶۰ لندن باشد. همچنین صحنه های بسیار کوچکی از فیلم نیز به نمایش درآمد که در آن استون بر سر سگ ها داد می‌زند. Emma Thompson نیز به عنوان بازیگر مکمل کاراکتر او معرفی شد اما اطلاعات تکمیلی از نقش او داده نشد و هنوز نمی‌دانیم که او دقیقا چه نقشی در فیلم دارد.

قرار است طی سال آینده اطلاعات جدیدی منتشر شود، اما برای دیدن فیلم باید تا ۲۸ می ۲۰۲۱ منتظر بمانید.

رویداد D23 هفته‌ی بسیار شلوغی را پشت سر گذاشت و اخبار بسیاری زیادی از این رویداد بیرون آمده است. شاید مهم‌ترین خبر این رویداد نشان دادن ۸ دقیقه از انیمیشن جدید «پیکسار»(Pixar) است که « تام هالند»  صداپیشه‌ی اول این انیمیشن است. همچنین اطلاعات  زیادی از پروژه های بلند مدت دیزنی برای دیزنی پلاس منتشر شد که مهم ترین آن ها  تایید سریال هایMs. Marvel و She-Hulk و  Moon Knight  برای دیزنی پلاس است.

نظر شما در این باره چیست؟  آیا از تبدیل انیمیشن های کلاسیک مانند One Hundred and One Dalmatians به لایو اکشن راضی هستید؟ نظر خود را با ما در  گیم‌نیوز به اشتراک بگذارید.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.