Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: اولین تریلر فیلم بریکینگ بد منتشر شد

گرچه ممکن است داستان شخصیت والتر وایت در سریال محبوب بریکینگ بد به پایان رسیده باشد ولی با این حال داستان‌های بسیار دیگری در دنیای این مجموعه وجود دارند که هنوز هم پایان آن‌ها مشخص نیست و طرفداران مشتاقانه منتظر ساخت فیلم و یا سریال جدیدی بر اساس آن‌‍‌ها هستند. حال اگر شما هم یکی از طرفداران بریکینگ بد هستید، خبر خوشحال‌کننده‌ای برای شما داریم؛ به تازگی اولین تریلر فیلم بریکینگ بد منتشر شده که خبر از بازگشت مجدد یکی از شخصیت‌های محبوب برکینگ بد می‌دهد.

این فیلم با نام El Camino: A Breaking Bad Movie توسط نتفلیکس و سازندگان سریال بریکینگ بد ساخته شده است و قصد دارد تا به نمایش حوادث پس از پایان سریال بپردازد. تمرکز اصلی این فیلم سینمایی روی شخصیت جسی پینکمن است. بنابر اطلاعات منتشر شده، در فیلم بریکینگ بد شخصیت جس پینکمن قصد دارد تا با شروع یک زندگی جدید از گذشته پر دردسر خود فرار کند.

خبر خوشحال‌کننده این است که وینس گلیگین، خالق مجموعه بریکینگ بد، وظیفه نویسندگی و کارگردانی فیلم سینمایی بریکینگ بد را برعهده دارد. همچنین بنابر گفته‌ی نیویورک تایمز، پس از نمایش این فیلم از طریق سرویس نتفلیکس، شبکه‌ی AMC در تاریخ نامشخصی به نمایش آن می‌پردازد.

فیلم بریکینگ بد در تاریخ جمعه 19 مهر ماه 1398 (11 اکتبر 2019 میلادی) از طریق نتفلیکس پخش خواهد شد. در پایان می‌توانید به مشاهده اولین تریلر فیلم بریکینگ بد بپردازید.

El Camino: A Breaking Bad Movie تنها مجموعه ساخته شده از دنیای بریکینگ بد نیست. پیش از این هم شبکه AMC کار پخش سریالی با نام Better Call Saul را در دستور کار خود قرار داده بود. این سریال به صورت اختصاصی به بررسی شخصیت ساول گودمن می‌پردازد. تاکنون 4 فصل از این سریال زیبا پخش شده است.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.