Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تیزر Star Wars: Rise Of Skywalker به نمایش درآمد – نگاهی تاریک به شخصیت ری

پس از نمایش تیزر Star Wars: Rise Of Skywalker برای شرکت‌کنندگان در کنفرانس D23 شرکت دیزنی، حال وقت آن رسیده است تا شاهد عرضه این تیزر برای طرفداران در نقاط مختلف دنیا باشیم.

این تیزر دو دقیقه‌ای کار خود را با نمایش بخش‌هایی از این 9 گانه آغاز می‌کند و در پایان با نمایش بخش‌‌‌‌‌‌‌‌های Star Wars: Rise Of Skywalker، طرفداران را برای یک جمع‌بندی حماسی آماده می‌کند.

در تیزر جدید استار وارز می‌توان نگاهی مختصر به بازیگران داشت. در بخشی از این تیزر شخصیت‌ها با قرار گرفتن در کنار یکدیگر، برای نبرد پایانی آماده می‌شوند.

دیروز بود که تصویری از Star Wars: Rise Of Skywalker منتشر شد که به نمایش نبردی میان ری و کایلو رن می‌پرداخت. حال در این تیزر بخش‌های از این نبرد به نمایش گذاشته شده است.

Star Wars: Rise Of Skywalker پایانی بر تقریبا نیم قرن داستان‌سرایی است؛ پایانی که از آن می‌توان به عنوان یکی از حماسی‌ترین داستان‌های یک نسل یاد کرد.

Star Wars: Rise Of Skywalker در تاریخ جمعه 29 آذر ماه 1398 (20 دسامبر 2019 میلادی) اکران می‌شود.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.