Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی Need For Speed: Heat یک ساندترک مدرن خواهد داشت

0

Need For Speed: Heat، جدیدترین نسخه از این سری بازی‌های پرطرفدار ایت که دارای ساندترک مدرنی با الهام از موسیقی‌های محلی و سازهای الکترونیک خواهد بود.

چندی پیش بود که بازی Need For Speed: Heat با انتشار تریلری رسما معرفی شد. با انتشار این تریلر بسیاری از طرفداران بر این باور هستند که این نسخه توانایی لازم برای بازگردان این سری به روزهای اوج را دارد.

در Need For Speed: Heat شاهد مسابقات مختلفی در طول روز و همچنین شب خواهیم بود. البته تفاوت مسابقات به اینجا ختم نمی‌شود و بنابر گفته‌ی سازندگان، مسابقات شبانه بسیار چالش برانگیزتر خواهند بود. از طرفی دیگر مبارزات کلاسیک با نیروهای پلیس وجود دارد که تجربه‌ای هیجان انگیز را برای طرفداران به ارمغان خواهد آورد.

به نظر می‌رسد که Need For Speed: Heat قصد دارد تا با ترکیب تمام ویژگی‌های شاخص این سری یک تجربه لذت بخش را به ارمغان آورد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد نسخه‌‌های موفق Need For Speed موسیقی‌های زیبا و هیجان‌انگیز آن‌ها بودند. حال به نظر می‌رسد که سازندگان با تمام تلاش در حال ساخت چند موسیقی مختص به این نسخه هستند.

رایلی کوپر، مدیر بخش نوآوری بازی Need For Speed: Heat در جریان مصاحبه‌ای در گیمزکام 2019 با وب‌سایت VG247 اعلام کرد که ساندترک مدرنی در Need For Speed: Heat وجود دارد که قصد دارد تا با ترکیب موسیقی محلی و سازهای الکترونیک، یک موسیقی به یادماندنی را به طرفداران ارائه دهد.

به مانند سه نسخه قبلی Need For Speed، نسخه جدید هم توسط استودیوی سوئدی گوست گیمز توسعه یافته است و در تاریخ جمعه 17 آبان ماه 1398 (8 نوامبر 2019 میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.