Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

انتشار WoW کلاسیک آمار بینندگان این بازی در توئیچ را به ۱ میلیون نفر رساند

0

World of Warcraft کلاسیک با یک میلیون بیننده در توئیچ از فورتنایت و سایر بازی‌ها گذر کرد. با انتشار WoW کلاسیک این بازی حالا به یکی از پرطرفدارترین و خواستنی‌ترین عناوین فعلی تبدیل شده است.

نسخه کلاسیک بازی World of Warcraft به تازگی منتشر شده و روز پرسروصدایی را برای سری WoW در پلتفرم استریم توئیچ که این روزها جنجال برانگیز بوده رقم زده‌است. WoW از 26 آگست و زمان انتشار نسخه کلاسیکش تاکنون پربازدیدترین صفحه در توئیچ بوده و نقش اصلی این موفقیت را نیز بدون شک همین نسخه کلاسیک سری با بازدید یک میلیونی خود ایفا می‌کند. به فاصله کوتاهی از انتشار بازی شاهد 1.1 میلیون استریم از آن بودیم و GTAV با فاصله بسیار و با کمتر از 150 هزار استریم در رتبه بعدی قرار گرفت. آمار عمومی در توئیچ نشان می‌دهد که حتی در هنگام غروب نیز WoW بیش از 590 هزار بیننده داشته و این در حالی‌ست که فورتنایت با 120 هزار بیننده رتبه دوم را به خود اختصاص داده‌است.

جای تعجب نیست که عرضه یک بازی مورد انتظار آن هم از سری محبوب World of Warcraft باعث افزایش شدید بینندگان و روانه شدن آن‌ها به سمت پلتفرم‌های استریم شده و باید دید آیا این بازی می‌تواند با گذر زمان محبوبیت و مقبولیت خود را حفظ کند و به روند بی‌نظیر خود ادامه دهد یا خیر. دیروز نیز بازی در توئیچ از نظر بیننده رتبه نخست را به خود اختصاص داد و تعداد بیننده‌های آن 6 برابر بازی پربازدید بعدی بودند.

اما جالب اینجاست که در پلتفرم استریم انحصاری مایکروسافت یعنی میکسر داستان دیگری برای این بازی رقم خورده‌است. در این پلتفرم همچنان فورتنایت پربازدیدترین بازی باقی مانده‌است.

یکی از مشکلات نسخه کلاسیک WoW این است که بازیکنان با صف‌های طولانی در سروهای بازی روبه‌رو هستند و هرچند بلیزارد در هنگام عرضه 4 سرور دیگر نیز به بازی اضافه کرد اما این مسأله همچنان گریبان‌گیر کاربران بازی است.

WoW کلاسیک، همانطور که از نامش پیداست نسخه‌ای از بازی اصلی‌ در سال 2004 است و بلیزارد با اعمال تغییراتی در آن و عرضه مجددش هواداران این سری را خشنود ساخته‌است.

منبع GameSpot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.