Publisher Theme
I’m a gamer, always have been.

یکی از دلایل ساخته شدن Borderlands 3 با آنریل انجین سازگاری با نسل بعد است

0

زمانی که گیرباکس (Gearbox) ساخت بازی Borderlands 3 را آغاز کرد به کنسول‌های نسل بعدی نمی‌اندیشید. حالا، که این بازی در کم‌تر از دو هفته عرضه می‌شود با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعد، یکی از چیزهایی که تیم سازنده به آن فکر می‌کند، همین مسئله است.

بردرلندز 3 در واقع در اولین سال توسعه با انجین متفاوتی ساخته می‌شد، اما گیرباکس آن را تغییر داد، چون آنریل 4 پورت بازی به کنسول‌های دیگر را به آسانی امکان‌پذیر می‌کند.

یکی از دلایلی که بازی مدت زیادی است که در دست ساخت و توسعه است این است که ما سه سال پیش انجین بازی‌سازی خود را عوض کردیم.

کریس براک تهیه‌کننده‌ی بخش چندنفره‌ی بازی در یک گفتگو با اشاره به این موضوع ادامه داد:

این یک تصمیم سخت و سنگین است، و چیز خوبی که درباره‌ی عوض کردن انجین و رفتن به آنریل 4 وجود دارد که به نوعی مسبب اصلی ما برای تغییر بود، این است که به راحتی با تعداد زیادی سخت‌افزار کار می‌کند.

او در ادامه درباره‌ی امکان عرضه‌ی بازی برای کنسول‌های بعدی توضیح می‌دهد و می‌گوید: «پس وقتی ما این بازی را با این انجین ساختیم، تا حد قابل قبولی مطمئن هستیم که اگر قرار باشد بازی را برای پلتفرم دیگری هم عرضه کنیم، این امکان احتمالا فراهم خواهد بود.»

بازی‌های زیادی با آنریل ساخته می‌شوند. کریس براک ادامه می‌دهد:

این طور نبود که به سراغ این انجین برویم و بگوییم که عالی است، نسل بعد را هم در ذهن داریم. اما این طور بود که هی، این انجین این امکان را هم فراهم می‌کند، پس از آن استفاده می‌کنیم.

شاید حرف‌های تهیه‌کننده‌ی بازی زمانی به معنای پورت آن برای کنسول نینتندو سوییچ هم تعبیر شود، اما فعلا هیچ چیزی مشخص نیست.

بازی Borderlands 3 در تاریخ 23 شهریور برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

منبع vg247
مطالب مرتبط

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

8 − دو =