Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ عرضه‌ی Mario Kart Tour مشخص شد

0

طرفداران مدت زیادی منتظر عرضه بازی Mario Kart Tour برای تلفن‌های همراه بودند و به نظر می‌رسد این اتفاق به زودی خواهد افتاد. پس تست نسخه بتا، بازی بزرگ بعدی نینتندو برای تلفن‌های هوشمند در تاریخ 25 سپتامبر عرضه خواهد شد. این خبر در اکانت توئیتر جدید این بازی اعلام شد. پیش ثبت‌نام برای این بازی در اندروید و ای او اس موجود است اما نمی‌دانیم آیا این موضوع تاثیری خواهد داشت یا خیر.

مانند بازی‌های قبلی نینتندو مثل Dr. Mario World و Super Mario Run این بازی نیز رایگان است و دارای پرداخت درون برنامه‌ای خواهد بود. البته هنوز از میزان استفاده این بازی از این پرداخت‌ها با خبر نیستیم.

تمام کسانی که نسخه بتا را تجربه کردند به این موضوع اشاره کردند که پرداخت‌های درون برنامه‌ای هیجان بازی را از بین می‌برد البته باید گفت که نسخه بتا می‌تواند تغییرات زیادی بکند و باید دید سازندگان واکنشی به انتقاد‌ها خواهند داشت یا خیر.

Mario Kart Tour شامل پیست‌های معروفی از نسخه‌های گذشته‌اش است و کنترل بازی تنها با کشیدن انگشت به سمت راست و چپ بر روی صفحه تلفن امکان پذیر است. در بازی 30 مسابقه برای انتخاب وجود خواهد داشت و همچنین آیتم‌های محبوب نیز در بازی گنجانده شده‌اند. نسخه بتا بازی فقط شامل سینگل‌پلیر بود و باید دید در نسخه اصلی بخش مولتی‌پلیر به چه صورت است. گفته می‌شود بازی فقط در حالت عمودی صفحه افقی در تلفن‌ها قابل بازی خواهد بود که تا زمان انتشار برای اطمینان از صحت این موضوع باید صبر کنیم.

صفحه اصلی این بازی در اپ استور اعلام کرده که پیست‌های این بازی با الهام از شهر‌های واقعی طراحی شده‌اند. Mario Kart Tour قرار بود که در پایان ماه مارچ منتشر شود اما نینتدو آن را به تابستان 2019 موکول کرد حالا تاریخ انتشار آن به 25 سپتامبر تغییر کرده و این دو روز بعد از پایان تابستان است که می‌توان این دو روز را هم به نوعی تاخیر در انتشار نامید.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.