Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

۱۰ انیمیشن عاشقانه که توصیه می‌کنیم حتما دو نفره تماشا کنید!

4

یکی از چالش‌های اصلی در دیدن فیلم با کسی که دوستش دارید، انتخاب فیلمی است که مناسب دو نفره تماشا کردن باشد.این 10 انیمیشن عاشقانه را با خودمان فکر کردیم می‌تواند پیشنهاد جذابی باشد و توصیه می‌کنیم این انیمیشن‌ها را حتما دو نفره تماشا کنید.

این انیمیشن‌ها ترتیب خاصی ندارند بنابراین با انیمیشن مورد علاقه خودم شروع می‌کنیم:

(Lady and the Tramp (1955

Lady and the Tramp (1955

چه چیز دیگری می‌توان راجع به انیمیشن Lady and the Tramp گفت به غیر از اشاره کرده به صحنه معروف اسپاگتی خوردن این دو شخصیت که به نماد این انیمیشن تبدیل شده است. این صحنه را می‌توان به یادماندنی‌ترین صحنه رمانتیک در تاریخ انیمیشن نامید. اتفاق خوبی که در این انیمیشن افتاد دیگر خبری از شوخ طبعی کودکانه نبود. اگرچه قرار بود این محصولی برای کودکان و بزرگسالان باشد و دیالوگ‌ها بسیار بالغانه‌تر از انیمیشن‌ها مشابه بودند. Lady and the Tramp یکی از شاهکارهای دیزنی است که هنوز هم یکی از عاشقانه‌ترین داستان‌هایی است که روایت شده.

(Beauty and the Beast (1991

Beauty and the Beast (1991)

این احتمالا یکی از بهترین کلاسیک‌هایی است که از استودیو دیزنی بیرون آمده است. فیلم و شخصیت‌هایش به شکل فوق‌العاده‌ای در دنیا معروف و شناخته شده هستند و فیلم‌های زیادی در دنیا از این فیلم الهام گرفته‌اند. یک داستات بسیار کمیاب که در آن چرخش شخصیت بد داستان به یک شخصیت خوب به درستی شکل گرفته و جواب داده است. در کنار داستان عاشقانه خوب،‌طراحی انیمیشن و شخصیت‌های آن حس عاشقانه خاص دیزنی را به شما القا می‌کند.

(Bambi (1942

Bambi (1942

این انیمیشن تنها انیمیشنی بود که قبل از هر چیز به ما چرخه زندگی را آموخت. این چرخه 52 سال بعد در انیمیشن بعدی که می‌خواهیم معرفی کنیم تکرار شد و از قضا موفقیت زیادی کسب کرد. بامبی که داستان تراژدیک و سختی را آغاز می‌کند در پایان ماجرای عاشقانه‌ای را تجربه می‌کند.

(The Lion King (1994

The Lion King

سیمبا قهرمانی است که آن را مدیون علاقه‌مندی که در کودکی پیدا می‌کند است. رابطه این دو در تمام اینیمشن تاثیرگذار است. جایزه گرمی و اسکار بهترین موسیقی نیز به “Can You Feel the Love Tonight” رسید که یکی از عاشقانه‌ترین موسیقی‌هایی است که در یک انیمیشن شنیده می‌شود.

(Whisper of the Heart (1995

Whisper of the Heart

Whisper of the Heart یک شاهکار رمانتیک است که نمونه دیگری ندارد. یک داستان عاشقانه نوجوانانه که کلیشه‌ها و دیالوگ‌هایی که میلیون‌ها بار در دیگر فیلم‌ها دیده‌ایم را تکرار نمی‌کند. این انیمه زندگی احساسی دختر 14 ساله‌ای را روایت می‌کند. البته حال و هوای ژاپنی آن را فراموش نکنیم.

(WALL-E (2008

WALL-E

داستان عاشقانه این ربات شما را مجبور می‌کند برای این که این کامپیوتر قدیمی و قراضه به رباتی به نام Eve برسد آرزو موفقیت کنید. این انیمیشن همچنین به شما درباره مصرف‌گرایی و بازیافت هشدار می‌دهد که هیچ داستان عاشقانه‌ای تا به حال انجامش نداده است.

(Chico & Rita (2010

Chico & Rita

فرناندو تروبا و خاویر مارسیکال توانستند داستان موزیکال عاشقانه‌ای برای تمام نسل‌ها خلق کنند. ما داستان یک خواننده زیبای کوبایی و پیانیستی احساسی را دنبال می‌کند. داستان بالا و پایین‌های جذابی دارد که شما را هنگام دیدن فیلم هیجان‌زده خواهد کرد.

(The Little Mermaid (1989

The Little Mermaid

این داستان کلاسیک نوشته کریستن اندرسن توسط دیزنی به زیبایی خلق و طراحی شد. این داستان کلاسیک در اصل داستان عشق پری دریایی و یک شاهزاده است که در انیمیشن با کارکتر‌های بیشتر غنی شده است و به داستان حال و هوای جدید داده. آریل دختر سرکش خدایی به نام ترییتون و عشق او برای شاهزاده‌ای جذاب تصویر زیبایی از عشق در نوجوانی را نشان می‌دهد.

(The Wind Rises (2013

The Wind Rises

آخرین کار کارگردان ژاپنی پیش از بازنشستگی درام تاریخی است که داستان طراح هواپیمایی است که عاشق پرواز و زنی در حال مرگ است که بسیاری از منتقدان آن را نگاهی قدیمی به عشق‌های تراژدیک هالیوود می‌دانند.

(Tim Burton’s Corpse Bride (2005

Corpse Bride

این فیلم بر خلاف عنوانش اصلا ترسناک نیست بلکه یک داستان عاشقانه فوق‌العاده است. یکی از ویژگی‌های این کار از تیم برتون صداگذاری خیلی خوب آن توسط هلنا بونهام کارتر و جانی دپ است. شخصیت‌های امیلی و ویکتور بسیار واقع‌گرایانه هستند. این انمیشین فوق‌العاده از جمله داستان‌های عاشقانه‌ای است که باید دیده و شنیده شود.

البته انیمیشن‌های بسیار دیگر نیز وجود دارند که روایت‌گر داستانی عاشقانه هستند و ممکن است جای خالی آن‌ها در این لیست 10 انیمیشن عاشقانه احساس شود و یکی از آن‌ها که باید خارج از لیست حتما آن اشاره کنیم انیمیشن فوق العاده Up است که پیشنهاد می‌کنم قبلا از دیدن دستمال کاغذی‌ها را آماده کنید چرا که عشق کارل و الی اشک ریختن دارد.

 

منبع eharmony
4 نظر برای این مطلب
  1. §àba می‌گوید

    مری و مکس

  2. کاربر گوگل می‌گوید

    من همشون به جز فرناندو رو دیدم همشون خیلی بچه گونه و خیالی هستن و واسه بچه های زیر ۱۰ سال خوبن میخوایی عاشقانه قشنگ معرفی کنم ؟ قلعه متحرک هاول. نام تو. شهر ارواح. لاپوتا. برو اینارو ببین بیا ببینم بازم میگی قشنگ ترینشون بانو و ولگرده ؟

  3. mohi می‌گوید

    ریک و مورتی

  4. محمد هادی عسکری می‌گوید

    سلام، دنبال اسم یه انیمیشن قدیمی میگردم که باهاش خاطره دارم ولی مدتهاست دنبالشم و اسمشو فراموش کردم، داستانش اینجوری بود که بین یه مرد مسن و دختر جوانتر فقط نامه رد و بدل میشد و مرد همیشه پای تلوزیون و در حال قهوه خوردن بود ولی زمانی که دختر میاد میرسه مرد مرده بود. انیمیشن سیاه سفید بود. ممنون میشم اگر کسی میتونه کمکم کنه

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.