Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

راهنمای بازی Control – راهنمای حل کردن معمای آینه‌ و معمای پانچ کارت‌ها

0

در بازی Control چند معمای نسبتا ساده وجود دارند که ممکن است در مواجهه با آن‌ها اندکی نیاز به راهنمایی داشته باشید. اگرچه بازی شما را در معرض پازل‌های خیلی پیچیده و سخت قرار نمی‌دهد، اما برای حل آن‌ها هم هیچ راهنما یا کمکی ارائه نمی‌کند. در ادامه‌ی مطالب راهنمای بازی Control راهنمای حل کردن معمای آینه و معمای پانچ کارت‌ها در این بازی را بخوانید:

به طور مشخص در میان معماهای بازی، دو معما (معمای آینه و پانچ کارت‌ها در بازی Control) سخت‌تر از همه هستند و مخصوصا این‌که ممکن است زمان زیادی به دنبال پیدا کردن راه حل آن‌ها باشید و دست آخر ناامید شوید. این‌جا راه حل هر دو معما را برای شما آورده‌ایم:

معمای آینه در بازی Control

وقتی به این معما می‌رسید که می‌خواهید وارد اتاقی شوید که یک آینه‌ی جادویی در آن قرار دارد. در کنار دیوارهای اتاق محافظ آینه، شش کلید قرار گرفته که هر کدام به یک ماشه متصل است. برای حل کردن این معما باید ترتیبی که در مانیتورهای نزدیک ورودی نشان داده می‌شود را حفظ کنید.

در سمت چپ، تنها ماشه‌ای که به مانیتورها نزدیک‌تر است را فشار دهید و دوتای دیگر را بالا نگه دارید. سمت دیگر، مخالف این ترتیب است و باید نزدیک‌ترین ماشه به مانیتورها را بالا نگه دارید و دوتای دیگر را فشار دهید.

بعد از این یک باس فایت در انتظار شما است پس مراقب باشید.

معمای پانچ کارت‌ها در بازی Control

وقتی به این معما می‌رسید که به بخش تحقیقات رفته‌اید و باید برای پی بردن به راز دارلینگ این معما را حل کنید. برای این کار باید کارت‌های زرد رنگی که هر کدام دارای یک تصویر هستند را ابتدا جمع کنید و سپس به ترتیب داخل دستگاه‌ها (ترمینال) بگذارید.

فرمول حل این معما روی تخته‌سفیدها نوشته شده است، اما پی بردن به آن‌ها کمی دشوار است. با این حال، اول بهتر است که دو کارت 1 و 4 را پیدا کنید:

راهنمای بازی Control

دو شکلی که خط نخورده‌اند را می‌بینید؟ به ترتیب کارت‌های ترمینال 1 و 4 هستند. همین‌جا می‌توانید کارت 4 را وارد کنید و برای وارد کردن کارت 1 باید به طبقه پایین برگردید.

دو شکلی که اینجا خط نخورده‌اند هم قاعدتا باید کارت‌های ترمینال 2 و 3 باشند. اما اگر دقت کنید یک فلش جابجایی آن‌ها را نشان می‌دهد. پس باید کارت 2 را در ترمینال 3 و کارت 3 را در ترمینال 2 قرار دهید.

حالا تنها یک کارت مانده که متعلق به ترمینال شماره 5 است. آن را هم وارد کنید و تمام.

دیگر مطالبی که باید درباره‌ی بازی کنترل بدانید، همه‌ی چیزهای مهمی که بازی برای شما توضیح نمی‌دهد و نیز راهنمای شکست دادن باس‌های بازی است. با گیم‌نیوز همراه باشید.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.