Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

راهنمای بازی Control – چگونه به Black Rock Processing برسیم؟

0

در بعضی مواقع ممکن است که با توجه به ماهیت مرموز ساختمان Oldest House در بازی Control، یافتن مسیر درست کمی دشوار باشد. با توجه به این موضوع، در ادامه سری مقالات راهنمای بازی Control سعی داریم تا مسیر رسیدن به Black Rock Processing را نشان دهیم.

شاید بتوان گفت که مسیر رسیدن به Black Rock Processing یکی از گیج‌کننده‌ترین ماموریت‌‌هایی باشد که بازی از شما می‌خواهد. با توجه به آن‌چه که در نقشه نشان داده می‌شود، به نظر می‌رسد که شما می‌توانید از دو سمت به این بخش وارد شودید؛ با این حال پس از اینکه از آسانسور بالا می‌روید، در یک مسیر با دری قفل شده رو به رو می‌شوید و مسیر دیگر هم توسط یک شکاف ایجاد شده روی زمین، سدی بزرگ پیش روی شما قرار می‌دهد.

شاید با خود فکر کنید برای عبور از این حفره باید قدرتی که به شما اجازه دهد تا از روی آن بپرید را به دست آورید. با این حال باید به شما بگوییم که این روش درستی برای رسیدن به Black Rock Processing نیست.

برای شروع کار وارد بخشی شوید که شما را به Black Rock Processing می‌برد، دشمنان حاضر در اتاق را از بین ببرید. پس از آن وارد اتاق Turbine Room شوید.

مسیر رسیدن به Black Rock Processing

در این اتاق تیغه‌‌های مرگباری وجود دارند که باید آن‌ها را از کار بی‌اندازید. برای این کار، یکی از بلوک‌های انرژی که در گوشه اتاق است را به سمت محفظه خالی رو به رو پرتاب کنید. پس از آن بلوک انرژی که در قسمت سمت چپ تیغه‌ها و درون محفظه است را جدا کنید تا تیغه‌‌ها را از کار بی‌اندازید.

پس از آن، در حین اینکه بلوک انرژی جدا شده را به همراه دارید، از روی تیغه‌ها عبور کنید و به طبقه بالا بروید. در اینجا هم به مانند قسمت قبل بلوک انرژی را به سمت محفظه خالی پرتاب کنید و بلوک انرژی که در محفظه سمت چپ است را جدا کنید و به سمت دیگر محفظه خالی رو به رو پرتاب کنید. با انجام این کار در رو به رو برای شما باز می‌شود که در انتهای آن یک کلید برق وجود دارد.

مسیر رسیدن به Black Rock Processing

کلید برق را سه بار روشن و خاموش کنید تا پل مسیری که به وسیله چاله‌ای عظیم جدا شده است را فعال کنید. پس از آن و با فعال شدن مسیر رسیدن به Black Rock Processing، به راحتی می‌توانید با رفتن به مسیری که پل آن فعال شده است وارد منطقه مورد نظر شوید.

مسیر رسیدن به Black Rock Processing

شاید بتوان گفت که Control مرموزترین بازی استودیوی رمدی است که تا به حال عرضه شده است. این بازی با داشتن داستانی فوق‌العاده و گیم‌پلی زیبا ارزش وقت شما را دارد.

بازی Control هم‌اکنون برای کنسول‌‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌‎های شخصی در دسترس است.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.