Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

دنیای سایبرپانک ۲۰۷۷ کوچک‌تر اما متراکم‌تر از ویچر ۳ خواهد بود

0

اخبار جدیدی از نقشه‌ی سایبرپانک 2077 منتشر شده است که نشان می‌دهد نقشه‌ی بازی نسبت به ساخته‌ی پیشین استدیو کوچکتر شده است. اما نقشه‌ی سایبرپانک 2077 از نظر محتوی چگونه است؟  با ادامه‌ی خبر در گیم‌نیوز همراه باشید.

دنیای «ویچر 3» همان جایی که «گرالت» سالخورده‌ی ما ماجراجویی خود را ادامه می‌دهد. سفر او از از White Orchard تا Skellige Isles ادامه دارد و در این بین شهرها، روستاهای کوچک، رودخانه‌ها، دشت‌ها و مکان های دیگری که در زندگی واقعی خودمان می‌بینیم وجود دارد. در ویچر3 چهار نقشه وجود دارد ( که اگر « خون و شراب» ( Blood and Wine) را حساب کنیم می‌شود پنج‌تا). حال CD Projekt Red اعلام کرده که نقشه‌ی سایبرپانک 2077 قرار است کوچکتر اما بسیار متراکم تر باشد.

تهیه‌ کننده‌ی بازی، یعنی آقای Richard Borzymowski طی مصاحبه‌ایی با «گیمزرادار» توضیح داد که استدیو برچه اساسی بنیان «نایت سیتی» و سایبرپانک 2077 را شکل داده است.

اگر شما مو شکافانه به نقشه‌ی سایبرپانک 2077 نگاه کنید شاید متوجه بشوید که نقشه کمی کوچکتر از ویچر 3 است. اما اگر بخواهیم به محتوی نگاه کنیم سایبرپانک 2077 بدون هیچ شکی ویچر را له می‌کند. به طور مشخص ما مجبور هستیم که این کار را بکنیم زیرا ویچر3 یک بازی جهان‌باز همراه با دشت های بسیار وسیع بین شهر ها و روستا های کوچک و بزرگ است. اما در سایبرپانک 2077 ما تنها در نایت سیتی هستیم. این یکی از مهم ترین بنیان های ما برای ساختن بازی است به طوری که نایت سیتی را تنها محدود به مکانی برای جریان بازی نمی‌دانیم و می‌توانیم آن را جزو کاراکتر های اصلی بازی به حساب بیاوریم. برای همین نیاز داریم تا آن را متراکم تر بسازیم. در واقع اگر شهر را قابل باور نمی‌ساختیم هیچوقت به اثری که قرار است روی بازی‌کننده بگذارد دست پیدا نمی‌کردیم[..] برای همین شهری پر از زندگی ساختیم.

تراکمی که تهیه‌کننده‌ی سایبرپانک 2077از آن حرف می‌زند قبلا در نمایش های مختلف نشان داده شده است.

از خبر های دیگری که از بازی منتشر شده می‌توان به اضافه شدن نیو‌گیم پلاس به بازی اشاره کرد. همچنین اعلام شده است که بازی دارای درجه‌ی سختی‌ایی است که در آن UL خاموش می‌شود.  CD Projekt Red در حال بررسی ساختن مالتی‌پلیر برای بازی نیز هست که البته احتمال کمی دارد تا به واقعیت تبدیل شود.

سایبرپانک 2077 قرار است در تاریخ 16 آپریل 202 برای پلیستیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌ی شخصی منتشر شود.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.