Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

راهنمای بازی Control – چگونه نکته‌ی مخفی الن ویک را در بازی کنترل پیدا کنیم؟ + ویدئو

0

اگر دلتان برای الن ویک (Alan Wake) تنگ شده، کنترل می‌تواند با تعدادی نکته‌ی مخفی شما را به حال و هوای این بازی برگرداند. در ادامه با راهنمای بازی Control برای یافتن هرچه نکته‌ی مخفی الن ویک در کنترل هست با گیم‌نیوز همراه باشید.

پیش از این‌که به خواندن این متن ادامه دهید لازم است بدانید که در ادامه بخش‌های مهمی از جهان بازی کنترل لوث می‌شوند، پس اگر دلتان می‌خواهد همه چیز بازی را خودتان کشف کنید از خواندن ادامه‌ی متن صرف نظر کنید.

در بازی کنترل چند نکته‌ی مخفی الن ویک وجود دارد که در نهایت این موضوع را به ذهن متبادر می‌کنند که آقای الن ویک در همین دنیا حضور دارد، دنیایی که در آن دفتر فدرال کنترل در تلاش است تا رازهای پشت پرده‌ی آیتم‌های متغیر را پیدا کند. آیتم‌هایی روزمره که به وسیله‌ی یک قدرت ماورایی تغییر یافته‌اند.

 

 

در این بازی چند فایل متنی مرتبط با الن ویک وجود دارد و البته یک ویدئو کلیپ که نشان می‌دهد FBC در حقیقت به بررسی اتفاقات دنیاهای موازی در برایت فالز هم پرداخته است.

TYPEWRITTEN PAGE (AI83-KE)

یکی از صفحاتی که در بخش Case Files بازی قرار می‌گیرند و می‌توانید آن را در بازی پیدا کنید مستقیما به الن ویک اشاره دارد. در حالی که این سند در واقع توضیحی است از پیدا شدن یک برگه‌ی نوشته شده با ماشین تحریر. در این برگه نوشته شده است:

برای ده سال من تلاش کردم تا فرارم را بنویسم، اما تنها بیشتر فرو رفتم. قبلا می‌دانستم که داستان کجا تمام می‌شود و واقعیت آغاز می‌گردد. این‌جا، این‌ها همه یکسان هستند. یک تله‌ی مرگ‌بار است که با هر حرکت من واقعیت یافته. ترس. رغبت. چگونه می‌توانم مطمئن شوم که فرار کرده‌ام و در فانتزی خودم گیر نیفتاده‌ام؟ چنین فکری به تنهایی می‌تواند تو را به مرز جنون برساند.

در این صفحه هم مثل دیگر صفحات مشابهی که در بازی پیدا می‌کنید، برخی کلمات با ماژیک مشکی خط خورده‌اند. این کلمات شامل: Falls (اشاره به برایت فالز) haunting (تسخیرکننده)، Wake (الن ویک؟)، light switch (کلید چراغ)، ocean (اقیانوس)، too late (خیلی دیر) و در نهایت you’ve been warned (به تو اخطار داده شده است) می‌شوند.

برای پیدا کردن این سند باید به Panopticon  بروید و به بخش Altered Items طبقه‌ی چهارم بروید. از راهرو عبور کنید و از سکوی نورانی بپرید و در هوا حرکت کنید. از آن‌جا به سمت راهروی بالایی خود حرکت کنید. از این مسیر می‌توانید به سمت اتاق‌های طرف مقابل بروید که در آن‌جا در طبقه‌ی پنجم و یونیت 6 این سند را پیدا می‌کنید. همین‌جا یک ویدئوی کوتاه هم خواهید دید که در آن خود الن ویک همین متن را برایتان قرائت می‌کند.

یک فایل دیگر هم در بازی پیدا می‌شود:

Bright Falls (AWE-35)

این یکی ارجاع مستقیم‌تری در متن به الن ویک دارد چون در توضیحات آن نوشته شده: «الیس ویک، همسر آقای ویک در جریان تحقیقات دفتر پیدا شد.»

از او سوال شد و سپس سنجیده شد. او در جریان تحقیقات به طور مشخصی نشانه‌های مشکلات ذهنی شدید را در فرم از دست رفتن حافظه نشان داد. پس از آن او برای معالجه راهی شد. نتیجه این بود که او در جریان شکل‌گیری Threshold در آن گیر افتاده است.

در ادامه در این سند اشاره می‌شود به این‌که دیگر افرادی از واقعه‌ی برایت فالز هنوز پیدا نشده‌اند، از جمله مامور مخصوص اف بی آی «رابرت نایتینگل» و «دکتر امیل هارمن».

برای دیگر مطالب آموزشی و راهنمایی بازی Control این صفحه را در گیم‌نیوز دنبال کنید.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.