Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تریلر CryEngine 5.6 نشان می‌دهد گرافیک بازی‌های آینده چگونه‌اند

آیا نسخه اول بازی Crysis را به یاد دارید؛ بازی که با انتشار آن بسیاری از رایانه‌های شخصی با سخت‌افزار قوی در اجرای آن عاجز بودند. حال کرایتک سازنده این بازی و مالک موتور بازی‌سازی کرای‌انجین تریلری از CryEngine 5.6 منتشر کرده است که نشان می‌دهد احتمالا در آن باز هم شاهد ذوب شدن کارت گرافیک بسیاری از بازی‌بازان خواهیم بود!

نسخه 5.6 موتور بازی‌سازی کرای‌انجین که هم‌اکنون در دسترس است، این توانایی را دارد که جلوه‌های بصری خیره‌کننده‌ای را خلق کند. حال کرایتک با انتشار تریلری از CryEngine 5.6 سعی کرده است تا بخش کوچکی از توانایی این موتور بازی‌سازی قدرتمند را به رخ دیگران بکشد. با توجه به آن‌چه که در این ویدئو دیدیم، به نظر می‌رسد که در نسل بعدی کنسول‌‌ها شاهد جهش گرافیکی فوق‌العاده‌ای باشیم.

تریلر CryEngine 5.6 سعی کرده است تا با نمایش محیط‌‌های مختلف دیدی کلی از توانایی نسخه جدید کرای‌انجین در خلق محیط‌های پرجزئیات به ما دهد.

Hunt: Showdown جدیدترین بازی استودیوی کرایتک است که با نسخه 5 موتور بازی‌سازی کرای‌انجین توسعه یافته است.

1 نظر
  1. M می‌گوید

    بیشتر یاد آور آنریل ۳ بود تا یه موتور نسل نهمی. علی الظاهر هم از این به بعد جای طراحی مرحله و گیم پلی لذت بخش باید دلمونو به global illumination بازیا خوش کنیم. همه‌چی شده مارکتینگ.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.