Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

چقدر طول می‌کشد تا بازی Control را به پایان برسانیم؟

0

بازی Control آخرین اثر پیچیده استودیو Remedy است. آن‌ها مغز متفکر بازی‌هایی همچون Alan Wake و Quantum Break نیز هستند. نقد‌های بازی تا به اینجا مثبت بوده اما چقدر طول می‌کشد تا بازی Control را به پایان برسانیم؟

طبق چیزی که تا کنون منتقدان بیان کردند تمام کردن ماموریت‌ها اصلی تقریبا 15 ساعت از وقت شما را خواهد گرفت البته اگر ماموریت‌های جانبی را انجام ندهید. اگر به سراغ ماموریت‌های جانبی و راز‌های بازی بروید میزان زمانی که تخمین زده می‌شود از 15 ساعت بیشتر خواهد بود بنابراین 15 ساعت را می‌توان حداقل نامید.

بازی Control به طور کلی نقد‌های مثبتی دریافت کرده. پیتر براون یکی از منتقدان از بازی تمجید کرده و به طراحی هنری زیبا و سیستم مبارزاتی خوبش اشاره کرده است.

می‌توان گفت هیچ بازی دیگری به اندازه Control افکار من را مشغول نکرده است. من در مرحله‌ای هستم که می‌خواهم تمام چیز‌هایی که این بازی ارائه می‌دهد را بفهمم. اگر بخواهم صادق باشم حتی دلم می‌خواهد عناوین قبلی رمدی را دوباره بازی کنم.

بازی Control هم‌اکنون برای پلتفرم‌های اصلی برای خرید و تجربه موجود است.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.