Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تریلر جدید بازی Trine 4 در PAX West 2019 به نمایش درآمد

تریلر جدید از عنوان Trine 4 در PAX West 2019 به نمایش درآمد. قسمت چهارم این مجموعه با نام Trine 4: The Nightmare Princess شناخته می‌شود و طبق اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، به ریشه‌های این مجموعه بازخواهد گشت. این بدان معناست که بار دیگر شاهد گرافیک ۲.۵ بعدی هستیم. سازندگان در توضیحات خود برای علت بازگشت به سبک 2.5D اذعان داشته‌اند که علاوه بر تمایل طرفداران به بازگشت حس و حال بازی‌های پیشین، این نوع پیاده‌سازی بستر بهینه‌ای برای پیاده‌سازی پازل‌های بازی است.

همانند سه قسمت پیشین، Trine 4 نیز روایتگر داستان سه قهرمان متفاوت است: یک دزد، یک شوالیه و یک جادوگر که به‌ترتیب زویا، پونتیوس و آمادئوس نام دارند. در این قسمت، سه قهرمان توسط «آکادمی ستاره‌ای» برای یافتن و بازگرداندن شاهزاده‌ای اعزام می‌شوند که از نفرین عجیبی رنج می‌برد؛ تمام رویاهایی تاریکی که «شاهزاده کابوس» می‌بیند، در دنیای واقعی تعبیر شده و برای قلمرو مصیبت به بار می‌آورد. همچون گذشته، قهرمانان داستان توانایی‌های منحصر بفردی دارند که باید نهایت استفاده از آنها را در مسیر نجان پرنس ببرید. آمادئوس قادر است جعبه‌های بزرگی احضار کند که می‌توان برای رسیدن به جاهای غیرقابل دسترس یا فشردن اهرم‌هار از آنها بهره برد. زویا می‌تواند با کمان خود پیکان شلیک کند و قادر است اجسام را بهم وصل کند. پونتیوس نیز با کمک سپر خود توانایی‌های دفاعی و انعکاسی دارد.

این بازی در تاریخ سه‌شنبه 16 مهر ماه 1398 (8 اکتبر 2019 میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

در Trine 4 سیستم مبارزات بازی به طور کامل دچار بازطراحی شده است به‌طوری که شاهد پشتیبانی همزمان از چهار بازی‌باز در حال Local و یا Co-Op خواهیم بود.

منبع allgamedelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.