Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تریلر لایو اکشن Ghost Recon Breakpoint منتشر شد

مدتی است که شرکت یوبی‌سافت با انتشار ویدئو‌های مختلف در حال بازاریابی برای بازی Ghost Recon Breakpoint است. با توجه به این موضوع، به تازگی این شرکت تریلر لایو اکشن Ghost Recon Breakpoint را با محوریت شخصیت واکر با بازی جان برنتال منتشر کرده است. در ادامه مطلب با گیم‌نیوز همراه باشید.

این تریلر با عنوان “تعهد” منتشر شده است و سعی دارد تا نگاهی کلی به نحوه تغییر شخصیت واکر و دلیل تبدیل شدن او به آنتاگونیست اصلی Ghost Recon Breakpoint داشته باشد. واکر با تشکیل سازمانی به نام The Wolves سعی دارد تا جلوی هم‌رزمان سابق خود بایستد و آن‌ها را به زانو درآورد.

جان برنتال یکی از ستارگان این روزهای هالیوود است که به خوبی توانسته است تا به هنرنمایی در نقش واکر بپردازد. شما می‌توانید در قسمت بالا به مشاهده تریلر لایو اکشن Ghost Recon Breakpoint بپردازید.

بازی Ghost Recon Breakpoint در تاریخ جمعه 12 مهر ماه 1398 (4 اکتبر 2019 میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. لازم به ذکر است که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی برروی استیم منتشر نمی‌شود و علاوه بر سرویس Uplay در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود.

منبع Gamingbolt

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.