Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بخش چندنفره‌ بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ تایید شد – پس از عرضه به بازی اضافه می‌شود

0

سی‌دی‌پراجکت‌رد (CD Projekt RED) بالاخره تایید کرد که در حال کار روی بخش چندنفره‌ بازی سایبرپانک 2077 است.

در سال 2014 این استودیو قویا تاکید کرده بود که بازی سایبرپانک 2077 «یک بازی تیراندازی چندنفره نیست». با این حال، تهیه‌کننده‌ی بازی «ریچارد بورزیموسکی» اوایل امسال در گفتگویی با گیم‌اسپات تصریح کرده بود که این استودیو در حال آزمایش حالت‌های چندنفره برای بازی است.

اکنون توئیتی از حساب رسمی سی‌دی‌پراجکت تایید می‌کند که این شرکت مرحله‌ی تحقیق و آزمایش بخش چندنفره را رد کرده و بخش چندنفره‌ی سایبرپانک 2077 واقعا ساخته می‌شود.

با این حال شما نباید به این زودی و همزمان با عرضه‌ی بازی منتظر این بخش باشید و در ابتدا تجربه‌ی داستانی تک‌نفره‌ی آن را باید امتحان کنید تا در زمانی نامشخص پس از انتشار بازی بخش چندنفره به آن اضافه شود.

سی‌دی‌پراجکت در توئیت خود نوشته است:

تا الان، تنها چیزی که درباره بخش چندنفره گفته بودیم این بود که در مرحله‌ی تحقیق و توسعه قرار دارد. همان‌طور که به انتشار سایبرپانک 2077 «تک‌نفره» در آوریل 2020 نزدیک می‌شویم، دوست داریم به اطلاعتان برسانیم که بخش چندنفره در حال ساخت است!

در ادامه‌ی این توئیت نوشته شده است: «اگر دلتان می‌خواهد مهارت‌های خود را در اختیار ما بگذارید اپلای کنید.» که یعنی این استودیو برای ساخت و توسعه‌ی مولتی‌پلیر بازی Cyberpunk 2077 در حال استخدام است.

همچنین در توئیت دیگری در ادامه‌ی این توئیت این استودیو نوشته است: «برنامه این است که سایبرپانک 2077 را آوریل تحویل دهیم، بعد با بسته‌های الحاقی (رایگان!) و محتوای بخش تک‌نفره آن را دنبال کنیم و وقتی کارمان اینجا تمام شد، شما را به کمی اکشن چندنفره دعوت کنیم.»

این بازی بدون در نظر گرفتن Gwent اولین تجربه‌ی سی‌دی‌پراجکت‌رد در ساخت بازی چندنفره محسوب می‌شود. سایبرپانک 2077 یک بازی متفاوت و عجیب برای داشتن بخش مولتی محسوب می‌شود و باید دید استودیوی لهستانی چه گلی به سرمان می‌زند.

هنوز فرصت زیادی تا عرضه‌ی بازی مانده و اطلاعات بیشتر را در آینده حتما در گیم‌نیوز خواهید خواند. فعلا با خواندن این مقاله همه‌ی چیزهایی که از نمایش گیم‌پلی جدید بازی فهمیدیم را مرور کنید.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.