Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ساخت بازی Deadly Premonition 2 رسما تایید شد

0

در جریان دایرکت جدید نینتندو، این شرکت با تایید در دست ساخت بودن بازی Deadly Premonition 2 بسیاری از طرفداران را شگفت‌‌زده کرد.

به گزارش گیم‌نیوز و به نقل از وب‌سایت گیم‌اسپات، Deadly Premonition 2 یک بازی جهان‌آزاد در سبک بقا و وحشت است که در آن بازی‌بازان کنترل فرانسیس یورک مورگان، پروتاگونیست این سری را برای حل یک ماجراجویی مرموز دیگر به دست می‌گیرند.

علی رغم اینکه Deadly Premonition 2 یک دنباله بر نسخه اول است ولی با این حال داستان آن پیش از نسخه اورجینال به وقوع می‌پیوندد. داستان Deadly Premonition 2 در سال 2005 و در شهر کوچکی به نام لو کار (Le Carré) در نیواورلئان روایت می‌شود.

اگرچه جزئیات چندانی از گیم‌پلی Deadly Premonition 2 در دسترس نیست اما احتمالا به مانند نسخه اول باز هم شاهد یک بازی ماجراجویی و جهان‌آزاد باشیم.

همچنین بنابر اطلاعات منتشر شده، هیدتاکا سوهیرو (Hidetaka Suehiro)، کارگردان نسخه اول وظیفه نویسندگی و ساخت بازی Deadly Premonition 2 را برعهده خواهد داشت.

Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise در تاریخ نامشخصی از سال 2020 به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.