Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: اولین تریلر از فیلم پسران بد ۳ منتشر شد – Bad Boys For Life

از اکران اولین فیلم پسران بد 24 سال می‌گذرد و بالاخره اولین تریلر از قسمت سوم این مجموعه با نام Bad Boys For Life منتشر شد. کارآگاه مایک لوری و مارکوس برنت بازگشته‌اند. آن‌ها پیرتر شده‌اند اما به نظر می‌رسد باهوش‌تر نشده‌اند همانطوری که در تریلر خواهید دید.

در این فیلم جدید ویل اسمیت و مارتین لارنس همچنان با یکدیگر کار می‌کنند. هر چند که در قسمت دوم برنت قصد داشت لوری را رها کند اما آن‌ها برای بار آخر تیم می‌شوند و برنت قصد دارد تا بازنشسته شود اما در طرف دیگر لوری همچنان در حال وارد کردن خسارات جانبی زیاد است و به کاپیتان هاوارد فشار زیادی وارد می‌کند.

فیلم توسط بیلیال فلاح و ادیل ال عربی کارگردانی می‌شود. در کنار اسمیت، لارنس و پانتولیانو بازیگرانی همچون الکساندر لودوویگ، ونسا هادجنس، پائولو نونز، چارلز ملتون و هپی اندرسون در این فیلم بازی خواهند کرد.

این فیلم در طول مراحل ساخت به مشکلات زیادی خورد و حتی مارتین لارنس معتقد بود که هیچوقت اتفاق نخواهد افتاد چرا که ویل اسمیت پروژه‌ها دیگری را در دست ساخت داشت.

فیلم پسران باد در سال 1995 موفقیت گسترده‌ای در گیشه به دست آورد و سودی 141 میلیون دلاری داشت در حالی که بودجه ساختش تنها 19 میلیون دلار بود. قسمت دوم که در سال 2003 ساخته شد نیز با فروشی 273 میلیون دلاری موفق بود. باید دید آیا قسمت سوم هم می‌تواند این موفقیت‌ها را تکرار کند یا خیر.

پسران بد 3 – Bad Boys For Life در تاریخ 17 ژانویه در سال 2020 اکران خواهد شد.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.