Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آیا رویداد مخصوص IT: Chapter 2 در فورتنایت در راه است؟

0

به نظر می‌رسد که شرکت اپیک گیمز با قرار دادن سرنخ‌هایی در بازی فورتنایت در حال آماده شدن برای کراس‌اور با فیلم IT: Chapter 2 است. در ادامه مطلب با گیم‌نیوز همراه باشید.

آن‌طور که به نظر می‌رسد، بازی‌بازان فورتنایت در بخش‌های مختلفی از نقشه با بادکنک‌های قرمز رنگ مرموزی رو به رو شده‌اند. یکی از کاربران وب‌سایت ردیت تصویری از یک بادکنک قرمز رنگ منتشر کرده است که بر اساس گفته‌های او، ممکن است که این بادکنک به فیلم IT: Chapter 2 و شخصیت پنی وایز اشاره داشته باشد. یکی دیگر از موضوعاتی که سبب شده است تا این شایعه قوت بگیرد، قرار گرفتن این بادکنک‌‌ها روی دریچه‌‎های فاضلاب است. همچنین در صورت ضربه زدن و شلیک به این بادکنک‌ها، صدای خنده هولناکی شنیده می‌شود که تمامی این موارد به شخصیت پنی وایز اشاره دارند.

کراس‌اور IT: Chapter 2 و فورتنایت

حال این احتمال وجود دارد که با اکران فیلم IT: Chapter 2 شاهد کراس‌اور این فیلم و بازی فورتنایت باشیم. فیلم IT: Chapter 2 رسما از امروز پنج‌شنبه 14 شهریور ماه 1398 (5 سپتامبر 2019 میلادی) اکران خود را آغاز کرده است.

بازی فورتنایت به هیچ‌عنوان با کراس‌اور با دیگر پروژه‌های محبوب سینما و صنعت بازی‌سازی غریبه نیست؛ پیش از این هم شاهد کراس‌اور این بازی و فیلم‌‌هایی نظیر اونجرز و جان ویک بوده‌ایم.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.