Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی Borderlands 3 نمایشگرها و تلویزیون‌های HDR شما را به چالش خواهد کشید!

0

اگر شما هم به دنبال عنوانی هستید که قابلیت HDR نمایشگر و تلویزیون شما را به چالش بکشد، باید گفت که به نظر می‌رسد Borderlands 3 بازی است که می‌تواند انتظارات شما را برآورده کند.

سری بازی‌های Borderlands 3 به واسطه سبک هنری خاص جلوه‌های بصری خود توانسته است تا توجه بسیاری از بازی‌بازان را جلب کند. حال به نظر می‌رسد که جدیدترین نسخه از این سری بازی‌ها قصد دارد تا با بهره‌گیری از این سبک، تجربه‌ای متفاوت را روی نمایشگرها و تلویزیون‌هایی که از قابلیت HDR پشتیبانی می‌کنند به ارمغان آورد.

کریس راک (Chris Brock) از استودیوی گیرباکس در مصاحبه‌ای با وب‌سایت VG247 اعلام کرد که قابلیت HDR در بازی Borderlands 3 بسیار متفاوت از دیگر بازی‌های حال حاضر است و قصد دارد تا تجربه‌ای جدید را از این قابلیت برای بازی‌بازان فراهم کند. همچنین بنابر گفته‌ی او، این قابلیت نمایشگرها و تلویزیون‌های HDR شما را به چالش خواهد کشید.

علاوه بر اضافه شدن قابلیت HDR به Borderlands 3، استودیوی گیرباکس از سیستم جدیدی برای نورپردازی بازی استفاده کرده است، این سیستم که به صورت اختصار PBR شناخته می‌شود، یک سیستم نورپردازی مبتنی بر فیزیک است که سبب خلق نورپردازی واقع‌گرایانه‌ای می‌شود. این سیستم به بازی اجازه می‌دهد تا با بررسی اجسام حاضر در محیط، نورپردازی واقع‌گرایانه‌ای داشته باشد.

سخت‌افزارهای نسل جدید به استودیوی گیرباکس اجازه داده‌اند تا با استفاده از نورپردازی مبتنی بر فیزیک، تجربه‌ای جدید را خلق کند. بنابر گفته گیرباکس، به دلیل گرانی بیش از حد این فناوری در نسل گذشته، این استودیو نتوانسته بود تا از این ویژگی در نسخه‌های قبلی استفاده کند.

همچنین موتور بازی‌سازی Borderlands 3 به آنریل انجین تغییر یافته است؛ این موضوع به گیرباکس اجازه می‌دهد تا به راجتی Borderlands 3 را برای نسل بعدی کنسول‌ها بازسازی کند.

بازی Borderlands 3 در تاریخ جمعه 22 شهریور ماه 1398 (13 سپتامبر 2019 میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.