Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی Divinity Original Sin 2 برای نینتندو سوییچ عرضه شد

0

بازی Divinity Original Sin 2 جزو آن دسته از بازی‌هایی است که توانسته مورد استقابل شدید منتقدین و بازی‌کننده‌ها قرار بگیرد و حالا طی یک معرفی غافلگیر کننده قرار است برای نینتندو سوییچ نیز منتشر شود. با ادامه‌ی خبر در گیم‌نیوز همراه باشید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برای معرفی شدن Divinity Original Sin 2 برای سوییچ انتظار زیادی کشیده‌اید، می‌توانید یک نفس راحت بکشید زیرا انتظار شما به صورت رسمی به پایان رسیده است.  در برنامه‌ی «نینتندو دایرکت» ماه سپتامبر، به طور رسمی از Divinity Original Sin 2 برای کنسول نینتندو سوییچ رونمایی شد و خبر هیجان‌انگیزتر از آن این است که بازی را از همین امروز می‌توانید بازی کنید.

بازی Divinity Original Sin 2 در سال 2017 منتشر شد و در همان سال توانست نظر بسیاری از طرفداران بازی‌های نقش آفرینی را به خود جلب کند، همچنین منتقدین نیز شیفته‌ی بازی شد‌ه‌اند به طوری که بازی توانسته نمره‌ی 93 را در سایت «متاکریتیک» به نام خود ثبت کند.

اگر بازی را روی رایانه شخصی بازی کرده‌اید اما موفق به تمام کردن آن نشده‌اید و الان تصمیم دارید تا از سیو قدیم خود بازی را ادامه دهید، بسیار خوش شانس هستید! زیرا Divinity Original Sin 2 جزو معدود بازی‌هایی است که دارای «کراس-سیو ساپورت» بین سوییچ و استیم است. شما می‌توانید در هر زمان سیو خود را از یک سیستم به سیستم دیگر منتقل کنید و از جایی که بازی را رها کرده‌اید به بازی بپردازید.

در Divinity Original Sin 2، شما کاراکتر خود را از بین موجودات شناخته‌ی شده‌ی کلاس‌های نقش آفرینی انتخاب می‌کنید و سفر خود را برای رویارویی با موجودات متفاوت و دنیای فانتزی بی‌نظیر آماده می‌کنید. داستان بازی آزادی کامل را به شما می‌دهد و بازی‌کننده‌ها با استفاده از انتخاب و روابط بین کاراکترها و همچنین اعمال خود در بازی به داستان شکل می‌دهند و آن را می‌سازند.

نظر شما در این باره چیست؟‌ آیا Divinity Original Sin 2 روی سوییچ هم تجربه خواهید کرد؟  نظر خود را با ما در گیم‌نیوز به اشتراک بگذارید.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.