Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

با حالت تور گردشگری برای Assassin’s Creed Odyssey از هفته‌ی آینده در یونان باستان قدم بزنید

0

حالت تور گردشگری که به نوعی بخش آموزشی بازی Assassin’s Creed Odyssey خواهد بود در تاریخ 10 سپتامبر اضافه خواهد شد. این در حقیقت قبل از تاریخی است که یوبی‌سافت در E3 2019 اعلام کرده بود.

این حالت به عنوان یک آپدیت رایگان در اختیار صاحبان بازی در تمامی پلتفرم‌ها (پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ویندوز) قرار می‌گیرد. مانند نسخه مصر این نسخه نیز به عنوان یک محصول جداگانه با نام Discovery Tour: Ancient Greece برای پلتفرم پی‌سی با قیمت 19.99 دلار عرضه خواهد شد. همچنین در فروشگاه دیجیتالی Uplay در دسترس خواهد بود.

دنیای بازی Assassin’s Creed Odyssey بسیار بزرگ است و به دقت یونان باستان را بازسازی کرده و حالت تور گردشگری به شما اجازه می‌دهد همه‌ی آن را بدون نیاز به مبارزات درون بازی بگردید.

در حالت تور گردشگری شما می‌توانید به 29 منطقه در یونان باستان سفر کنید و همچنین می‌توانید تور‌های بازی را که در‌ آن شخصیت‌های خود بازی مثل آسپاسیا، بارناباس و هرودوتوس نیز حضور دارند شرکت کنید. این حالت شامل 300 تور در بازی می‌شود و پنج موضوع را پوشش می‌دهد: فلسفه، شهر‌های معروف، زندگی روزمره، جنگ و افسانه‌ها. در پایان هر تور نیز از شما امتحان گرفته می‌شود.

بازی Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ 5 اکتبر سال 2018 عرضه شد و در نوامبر امسال برای سرویس استیدیا عرضه می‌شود.

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.