Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

گیرباکس برای ساخت بردرلندز ۳ کارمندانش را تحت فشار کاری نگذاشته است

0

استدیو «گیرباکس» ( Gearbox) که به ساخت سری بردرلندز مشهور است در حال کار برروی بردرلندز 3 است. تهیه‌ی کننده بازی از مشکلات و ساعات کاری استدیو اطلاعات جدیدی را منتشر کرده است، در ادامه‌ی خبر با گیم‌نیوز همراه باشید.

استدیو گیرباکس اعلام کرد که کارکنان خود را وارد مرحله‌ی «کرانچ» نمی‌کند و حتی مانع پرکاری کارمندانی می‌شوند که ساعات اضافی را برای بازیسازی در محل کار خود کار می‌کنند.

تهیه‌کننده بازی بردرلند 3، یعنی Chris Brock، می‌گوید:‌ “ما استدیو‌یی نیستیم که خود را وارد کرانچ و فشار کاری را زیاد کنیم. ما هیچوقت به کارکنان خود نمی‌گوییم که روزی 10 تا 12 ساعت در روز کار‌کنند. به هیچ‌عنوان این کار را انجام نمی‌دهیم.”

استدیو گیرباکس می‌گوید که معمولا کارکنان خود را تشویق می‌کند تا در ساعت موردنظر محل کار خود را ترک کنند اما گاهی موفق نمی‌شوند تا کارکنان را از پای کارشان بلند کنند.

دوری از کار بیش ازحد به طور کامل ممکن نیست، زیرا شما کارمند‌هایی زیر دستتان دارید…خب بذارید اسم ببرم هرچند می‌دانم که عصبانی می‌شود، ما افرادی مانند Brad Sierzega را داریم که یکی از لول آرتیست های ماست، اگر از طراحی Promethea  لذت می‌برید باید از او تشکر کنید، او فردی است که می‌داند هر ثانیه‌ایی که صرف طراحی بازی می‌کند در بازی تاثیر دارد و ما به هیچ عنوان نمی‌توانیم او را از کارکردن زیاد منصرف کنیم. من گاهی به شوخی به او می‌گویم که نیاز دارد گاهی به خانه سربزند و او می‌گوید که وقت زیادی تا انتشار بازی نمانده و من نیز باید به کارم برگردم و وقتم را پای او نگذارم. باید بگویم اینگونه بالانس ایجاد می‌شود، ما داستان های وحشتناکی از  سازنده هایی می‌شنویم که کارمندان خود را زمین‌گیر می‌کنند و در جای دیگر داستان هایی است که منطقی تر فکر می‌کنند و به ساخت بازی به چشم ماراتون نگاه می‌کنند که اگر تمام انرژی خود را همان اول صرف کنند باخته‌اند.

اقای Brock می‌گوید که مدیریت استدیویی با این تعداد کارکن نیاز به بالانس حساسی دارد، زیرا زحمت آن ها به دلیل عشق زیادشان به کار است و نباید به این عشق خدشه‌ایی وارد شود. اما گاهی کارکنان متوجه این نیستند که درگیر پرکاری هستند و تا در آینه به خودشان نگاه نکنند متوجه آن نمی‌شوند:

 برای همین نیاز داریم تا مطمئن شویم آدم‌های اینجا به خودشان اهمیت می‌دهند و تلاش می‌کنند تا بین زندگی و کارشان تعادل ایجاد کنند. برای همین برنامه‌ی ما این است که پرکاری را به پایین ترین حد برسانیم.

بردرلندز 3 در تاریخ 13 سپتامبر برای 3 کنسول اصلی منتشر خواهد شد.

منبع VG24

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.