Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کوجیما درباره Death Stranding می‌گوید: من بازی را نمی‌فهمم!

0

خالق بازی Death Stranding می‌گوید بازی را نمی‌فهمد.

در مصاحبه‌ای با Financial Times هیدئو کوجیما اعتراف کرده که نمی‌تواند آخرین بازی خود را (که اکشنی با حضور ستاره سینما است و درباره ارتباط است) را بفهمد.

حتی الان هم Death Stranding را نمی‌فهمم. از نظر بقیه دنیا این‌ها تماما جدید هستند و ماموریت خلق سبکی جدید است که تا کنون وجود نداشته است و قرار است همه را غافلگیر کند که طبیعتا ریسک خواهد بود.

داستان Death Stranding پارسال توسط یک تریلر سورئال رونمایی شد. در آخرین نمایش این بازی طرفداران با مادری مواجه شدن که کودک خود را که در دنیای پس از مرگ زندگی می‌کند اما از طریق رحم به مادرش متصل است شیر می‌دهد.

نظر کوجیما درباره‌ی بازی‌های ویدیویی به نوعی بالاترین تجربه سازندگی است. در حالی که او به شدت طرفدار بازی‌های سینماتیک است او چیزی را که خلق می‌کند به عنوان یک اثر هنری نمی‌داند بلکه آن را نوعی سازندگی می‌داند. مانند آشپزی که در سوشی مهارت دارد و بشقاب‌های بسیار زیبایی با سوشی درست می‌کند در حالی که هدف نهایی او رساندن املاح و مواد خوراکی است.

داستان‌هایی هستند که در سینما گفته می‌شوند و هم نسلی‌های من ممکن است از آن‌ها شگفت زده شوند اما گیمر‌ها آن‌ها را اصلا عجیب نمی‌دانند. اگر شما برای مثال موزی را بردارید و به آن عنوان سیب بدهید به عنوان یک اثر هنری شناخته می‌شود اما این موضوع در بازی‌ها صادق نیست. ما چیز‌هایی می‌سازیم که در ارتباط با ما هستند. یک موز بعد از کنده شدن پوستش قابل خوردن است. ماشین‌ها قابل رانندگی هستند. برای اینکه بازی‌ها بتوانند ارتباط برقرار کنند و لذت‌بخش باشند باید واقعیاتی وجود داشته باشد و آدم‌های باشند که در پشت صحنه این را فراهم می‌کنند. این افراد ما هستیم.

بازی Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر عرضه جهانی خواهد شد.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.