Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فیلم جوکر با دریافت جایزه شیر طلایی به عنوان بهترین فیلم فستیوال ونیز معرفی شد

0

شاید زمانی که برادران وارنر اعلام کرد که قصد دارد تا فیلمی مستقل از جوکر محبوب بسازد، بسیاری آن را یک فیلم کلیشه‌ای در نظر گرفتند. حتی ممکن است که برخی با دیدن نخستین تصویر از گریم واکین فینیکس در نقش جوکر، این گریم را به تمسخر گرفته باشند. حال به نظر می‌رسد که دیگر هیچ‌کس نمی‌خندد و همه با احترام به این فیلم می‌‎نگرند! فیلم جوکر موفق به دریافت جایزه شیر طلایی ونیز شد.

هفتاد و ششمین فستیوال فیلم ونیز با مشخص کردن بهترین‌های هر بخش به کار خود پایان داد. طبیعتا یکی از بخش‌های مورد توجه، برنده جایزه شیر طلایی این فستیوال مهم است.

بنابر اطلاعات منتشر شده، تاد فیلیپس، کارگردان فیلم تحسین شده جوکر موفق شده است تا در هفتاد و ششمین فستیوال فیلم ونیز جایزه شیر طلایی را دریافت کند.

این نخستین فیلم از مجموعه‌های کمیک بوک است که موفق شده تا به این جایزه مهم دست یابد.

با اکران فیلم جوکر در فستیوال ونیز شاهد بازخورد‌‌‌‌‌‌‌های مثبت بسیاری نسبت به این فیلم بودیم؛ به طوری که در جریان اکران افتتاحیه، بینندگان پس از پایان فیلم به مدت 8 دقیقه به تشویق جوکر پرداخته‌اند. به نظر می‌رسد که این فیلم یکی از بخت‌های اصلی جوایز اسکار سال جاری باشد.

واکین فینیکس با حضور در فستیوال فیلم ونیز اعلام کرد که برای ایفای نقش جوکر مجبور به کاهش وزن در مدت زمانی کوتاه شده است. بنابر گفته‌ی او، کاهش شدید وزن در زمانی کوتاه به شدت روی روان و شخصیت یک فرد تاثیر می‌گذارد و ممکن است واقعا او را به جنون بکشد. به نظر می‌رسد که فینیکس سعی کرده است تا برای برآورده کردن انتظارات از شخصیت جوکر دست به کار‌های نامتعارفی بزند.

فیلم جوکر در تاریخ جمعه 12 مهر ماه 1398 (4 اکتبر 2019 میلادی) اکران می‌شود. در پایان می‌توانید با مراجعه به این آدرس به مشاهده آخرین تریلر فیلم جوکر بپردازید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.