Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پیرس برازنان: وقت آن رسیده که یک زن نقش ۰۰۷ را بازی کند!

0

پیرس برازنان بازیگر پیشین و محبوب نقش جیمز باند در فیلم‌های 007 اخیرا در اظهار نظری بیان کرده که وقت آن رسیده که یک زن نقش 007 را بازی کند.

در سوالی که Hollywood Reporter درباره‌ی نظر او راجع به بازی یک زن در نقش مامور 007 او پاسخ داد:

بله، من فکر می‌کنم ما مردان را نزدیک به چهل سال در این نقش دیده‌ایم. آقایان از سر راه کنار برید و یک زن را در نقش قرار دهید. من فکر می‌کنم بسیار هیجان انگیز خواهد شد.

شایعه شده در قسمتی از فیلمنامه فیلم No Time To Die لاشانا لینچ نقش 007 را از دنیل کریگ می‌گیرد. این موضوع هنوز تایید نشده اگرچه می‌دانیم که دنیل کریگ قصد دارد بعد از این فیلم بازنشسته شود.

برازنان در ادامه گفت که تهیه کنندگان این عناوین یعنی خانواده بروکولی ممکن است با این تغییر موافقت نکنند. وی در چهار فیلم نقش 007 را از سال‌ 1994 تا 2004 ایفا کرد.

در سال 2017 خواننده، مدل و بازیگر کارا دلوین راجع به علاقه‌اش به بازی کردن در جیمز باند گفت و در حالی که همه تصور می‌کردند او منظورش بازی در کنار نقش جیمز باند است تاکید کرد که منظور وی بازی در نقش مامور 007 است هرچند که اگر در کنارش باشد بد نیست.

فیلم جدید این مجموعه No Time To Die داستان را در جامائیکا جایی که جیمز باند برای زندگی آرام خارج از مسئولیت آمده روایت می‌شود و خب همه می‌دانیم قرار نیست به خوبی ادامه پیدا کند. دوست قدیمی او فیلکس لیتر از سازمان سیا از اون کمک می‌خواهد تا دانشمند دزدیده شده‌ای را نجات دهد که جیمز باند در مسیر درگیری با دشمنی مرموز و خطرناک که از تکنولوژی جدید بهره می‌برد قرار می‌دهد.

No Time To Die را کری فوکوناگا کارگردانی می‌کند که او را از فصل اول سریال True Detective می‌شناسیم. این فیلم در تاریخ 3 آپریل 2020 اکران خواهد شد.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.