Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی Death Stranding نمایشی ۸۰ دقیقه‌ای در توکیو گیم شو ۲۰۱۹ خواهد داشت

0

بازی Death Stranding توانسته با استفاده از مخفی نگه‌داشتن گیمپلی خود توجه بسیاری از بازی‌کننده‌ها را به خود جلب کند. حالا قرار است تا بالاخره گیمپلی بازی  در توکیو گیم شو نشان داده شود. در ادامه‌ی خبر با گیم‌نیوز همراه باشید.

رویداد «توگیو گیم شو» که هر ساله در قلب قطب بازی‌های رایانه‌ایی، یعنی ژاپن برگزار می‌شود قرار است میزبان یکی از پر سروصدا ترین بازی های ویدویی تاریخ باشد. بخش آسیایی سونی اعلام کرده که قرار است برخی از بازی های انحصاری های خود را در این رویداد نمایش دهد اما قرار نیست برای نشان دادنشان کنفرانس برگزار کند. همچنین اعلام شده که خبری از بازی مورد انتظار Ghost of Tsushima  نخواهد بود و هیچ تریلری جدیدی از آن پخش نخواهد نشد. با این حال بازی Death Stranding قرار است تا در این رویداد نمایش سنگینی داشته باشد.

استدیوی سازنده‌ی بازی، یعنی Kojima Productions قرار است تا دو نمایش مختلف از بازی را در رویداد توکیو گیم شو نشان دهد. نمایش Death Stranding قرار است در تاریخ 12 سپتامر ( 21 شهریور) برگزار شود که به مدت 50 دقیقه قرار است تا صحنه را در دست بگیرد. قسمت دوم نمایش نیز 30 دقیقه طول دارد. اما داستان به همین‌جا ختم نمی‌شود! کوجیما در حساب تویتری خود اعلام کرده است که قرار است قسمت سوم نمایش نیز  با حضور صداپیشگان ژاپنی بازی برگزار شود. همچنین قرار است تا قسمت کمی از گیمپلی در بخش سوم نمایش به زبان ژاپنی نشان داده شود. هیدئو کوجیما قرار است تا در 3 نمایش مذکور حضور داشته باشد.

این خبر بسیار خوشحال کننده‌ایی برای بازی‌کننده‌هاست زیرا بالاخره می‌توانند بفهمند گیمپلی بازی در حقیقت چیست ( و یا شاید قرار نیست متوجه شوند زیرا حتی خود کوجیما گفته است که بازی را درک نمی‌کند ) و برای اولین بار یک تصویر منسجم از بازی پیدا کنند.

همچنین کوجیما اعلام کرد که Death Stranding قرار است یک درجه سختی مخصوص عاشقان سینما داشته باشد تا آن ها نیز بتوانند از Death Stranding  لذت ببرند و این خبر توانسته توجه عده‌ی زیادی از بازی‌کننده‌ها را به خود جلب کند و آن هارا حتی بیش از پیش برای دیدن گیمپلی مشتاق کند.

آخرین ساخته‌ی هیدئو کوجیما قرار در تاریخ 8 نوامبر امسال برای کنسول پلیستیشن 4 منتشر شود.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.