Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نقشه‌راه Control برای محتواهای اضافه از آینده‌ی گره‌خورده به «الن ویک» نشان دارد

0

به نظر می‌رسد که کار استودیوی با استعداد رمدی با بازی Control تمام نشده است و به نظر می‌رسد که بازی‌بازان تا حداقل یک سال آینده از گشت و گذار در جهان این بازی لذت خواهند برد. با توجه به این موضوع، به تازگی استودیوی رمدی از نقشه‌راه Control رونمایی کرده است که در آن شاهد اشاره‌ای کوتاه به یکی از بازی‌های تحسین شده نسل قبل هستیم.

به گزارش گیم‌نیوز و به نقل از وب‌سایت VG247، استودیوی رمدی از نقشه راه خود برای بازی Control رونمایی کرده است که در آن محتوای رایگان و در عین حال بسته‌های الحاقی پولی به چشم می‌خورد.

با توجه به این نقشه‌راه، در پاییز سال جاری حالت Photo Mode به صورت رایگان در دسترس تمام بازی‌بازان قرار می‌گیرد. پس از آن و در ماه دسامبر درجه سختی جدیدی تحت عنوان Expeditions را به ارمغان می‌آورد؛ بنابر گفته رمدی، این درجه سختی برای زمانی است که شما بازی را به پایان رسانده باشید. در این حالت بازی‌بازان با چالش‌های هیجان انگیز و دشواری رو به رو می‌شوند.

البته این پایان ماجرا نیست و آن‌طور که از نقشه‌راه Control پیداست، استودیوی رمدی در حال کار روی دو بسته الحاقی پولی است. این دو بسته الحاقی ماموریت‌ها، دشمنان و مکان‌های مختلفی را به بازی اضافه می‌کنند.

نخستین بسته الحاقی با نام The Foundation در اوایل سال 2020 میلادی منتشر می‌شود. به نظر می‌رسد که این بسته الحاقی قصد دارد تا جزئیات جدیدی از نحوه شکل‌گیری و بنیان‌گذاری Oldest House در اختیار ما قرار دهد. لازم به ذکر است که بسته الحاقی The Foundation در ابتدا به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

نقشه‌راه Control

AWE نام دومین بسته الحاقی Control است که قصد دارد با بردن بازی‌بازان به بخش تحقیقات، اطلاعات جدیدی از آزمایش‌های انجام شده در این مکان در اختیار ما قرار دهد.

نکته‌ی قابل توجه بسته الحاقی AWE شباهت عجیب پوستر آن با بازی تحسین شده Alan Wake است و به نظر می‌رسد که حتی خود الن ویک در پس زمینه این تصویر به همراه چراغ قوه معروف خود قرار گرفته باشد. ممکن است که در AWE  شاهد حضور بازی‌بازان در Bright Falls (جایی که داستان Alan Wake در آن روایت می‌شود) باشیم.

پیش از این هم شاهد پیدا شدن ایستراگ الن ویک در بازی Control بوده‌ایم و بعید نیست که داستان این دو بازی زیبا در یک جهان روایت شده و با یکدیگر در ارتباط باشند.

بازی Control هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.