Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

همه‌ی چیزهایی که لازم است درباره بتای جنگاوری نوین بدانید

0

تنها چند روز مانده به آغاز بتای جنگاوری نوین و اینجا با تمام جزئیات با شما هستیم.

بازی Call of Duty: Modern Warfare قرار است دو آخر هفته رویداد بتا برای بازیکنان ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی برگذار کند که از لحاظ محتوایی کاملا با آلفا پیشین (2v2) متفاوت است.

این بتا همینطور آخرین نسخه از این بازی است و بسیاری مشکلاتی که بازیکنان در‌ آلفا با آن مواجه بودند برطرف شده و با جزئیات بیشتری رو به رو خواهیم بود.

تاریخ‌ها و برنامه‌ی عرضه بتا

برنامه نسخه بتا جنگاوری نوین کمی پیچیده است آن هم به علت انحصار پلی استیشن 4 و همچنین انحصار برخی از روز‌ها برای کسانی که بازی را پیش خرید کرده‌اند. بنابراین این برنامه را به فرمتی ساده و قابل فهم تبدیل کردیم.

هر کدام از آخر هفته‌ها به دو بخش تقسیم می‌شود: یکی برای بازیکنانی که بازی را پیش خرید کرده‌اند و دیگری برای تمام بازیکنانی که می‌خواهند بازی را تجربه کنند.

آخر هفته اول (انحصاری پلی استیشن 4)

اولین هفته برگزاری کاملا در انحصار کاربران پلی استیشن خواهد بود. بخش اول آن 12 و 13 سپتامبر خواهد بود و منحصرا برای بازیکنانی که بازی را پیش خرید کرده‌اند. سپس از روز شنبه 14 سپتامبر بتا به صورت کامل در اختیار همگان تا تاریخ 16 سپتامبر قرار خواهد گرفت.

آخر هفته دوم

رویداد دوم بسیار جذاب‌تر خواهد بود. نه تنها کاربران پی‌سی و ایکس باکس می‌توانند بازی تجربه کنند بلکه بار دیگر کاربران پلی استیشن امکان تجربه دوباره را دارند.

مانند هفته اول این هفته نیز به دو بخش تقسیم می‌شود. بخش اول در روز‌های 19 و 20 سپتامبر خواهد بود که مخصوص کاربرانی که بازی را پیش خرید کرده‌اند خواهد بود البته به غیر از کاربران کنسول پلی استیشن و از شنبه 21 سپتامبر بتا در دسترس همگان تا 23 سپتامبر قرار خواهد گرفت.

چگونه کد بتا را دریافت کنیم؟

همانطور که گفتیم هفته و دو روز اول مخصوص کاربرانی است که بازی را پیش خرید کرده‌اند و اگر این کار را کرده‌اید باید کد خود در وبسایت بازی جنگاوری نوین وارد کنید. برای این کار باید در سایت برای خود اکانت بسازید. توجه داشته باشید که کدی که شما در وهله اول دریافت کردید، کد بتا نیست بلکه باید آن را در سایت ثبت کرده تا کد بتا برای شما ایمیل شود.

حجم بتا چقدر خواهد بود؟

حجم پیش دانلود بازی بر روی کنسول پلی استیشن 4 به 42 گیگ می‌رسد این در حالی است که در استور حجم آن را 28 گیگ زده است.

آیا برای تجربه بتا نیازی به داشتن عضویت در سرویس‌های پلاس و گلد داریم؟

عضویت در سرویس پلاس برای کاربران پلی استیشن نیازی نیست اما کاربران ایکس باکس باید در سرویس گلد عضو باشند.

درایور‌های مورد نیاز در پی‌سی برای تجربه بهتر

انویدیا اخیرا آپدیتی برای درایور‌های خود مخصوص انتشار نسخه بتا جنگاوری نوین عرضه کرده که از دانلود آن‌ها برای تجربه بازی غافل نشوید.

محتوای بتا 

محتوایی که بتا ارائه خواهد داد بسیار بیشتر از نسخه آلفا خواهد بود و علاوه بر حالت جدید 2v2 شما می‌توانید حالت سنتی 6v6 را نیز تجربه کنید.

اینفینیتی وارد تایید کرده که حالت‌های دیگری که شامل بازیکنان تعداد بالا می‌شوند را نیز در بتا گنجانده که هنوز نمی‌دانیم منظور آن‌ها چیست. حالت‌های 10v10 و 20v20 در استاندارد‌های جنگاوری نوین زیاد محسوب می‌شوند بنابراین می‌توان انتظارشان را داشت. ما امیدواریم حالت‌های 64 و 100 نفره نیز در بازی موجود شوند.

طبق گفته آن‌ها بازیکنان می‌توانند انتظار چندین نقشه را داشته باشند هر چند که تعداد دقیق آن‌ها معلوم نیست البته بر اساس شیوه‌ای که آن‌ها در آلفا پیش گرفته‌اند باید در طول مدت بتا منتظر نقشه‌های جدید‌تر باشیم.

و خبر خوب در آخر امکان کراس‌پلی است که در طول بتای دوم اتفاق خواهد افتاد و بازیکنان پلتفرم‌های مختلف می‌توانند با یکدیگر بازی کنند و این حالت از الگوریتمی پیروی می‌کند که در آن بازیکنانی که از دسته استفاده می‌کنند (فارغ از پلتفرم مورد استفاده آن‌ها) با یکدیگر وارد بازی می‌شوند و بازیکنانی که از موس و کیبورد استفاده می‌کنند به یکدیگر می‌پیوندند .

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.