Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ انتشار Close to the Sun از آن‌چه فکر می‌کنید نزدیک‌تر است

0

اوایل سال جاری بود که بازی Close to the Sun برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد. حال پس از گذشت چند ماه، تیم سازنده تصمیم گرفته است تا از تاریخ انتشار Close to the Sun برای کنسول‌های نسل هشتم رونمایی کند. در ادامه مطلب با گیم‌نیوز همراه باشید.

داستان Close to the Sun در یک نسخه خیالی از قرن 19 روایت می‌شود؛ جایی که در آن  محقق مشهور، نیکولا تسلا موفق شده است تا تمام ایده‌های خود را عملی کند و دنیا را برای همیشه تغییر دهد.

در Close to the Sun بازی‌بازان کنترل شخصیتی به نام رز را در دست می‌گیرند. هدف این شخصیت پیدا کردن خواهر خود به نام آیدا است. به همین منظور رز به یک مرکز تحقیاتی که توسط نیکولا تسلا طراحی شده است می‌رود تا از واقعیت ماجرا پرده بردارد.

جهان Close to the Sun شبیه به سری بازی‌های تحسین شده Bioshock است و سعی دارد تا با الهام گرفتن از ویژگی‌های منحصر به فرد این سری تجربه‌ای لذت بخش را برای بازی‌بازان به ارمغان آورد.

بنابر اطلاعات منتشر شده، تاریخ انتشار Close to the Sun برابر با سه‌شنبه 7 آبان ماه 1398 (29 اکتبر 2019 میلادی) خواهد بود. این بازی در تاریخ یاد شده برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

منبع Allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.