Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

گیرز ۵ موفق‌ترین بازی ایکس‌باکس گیم پس بوده است

0

به نظر می‌رسد که گیرز 5 توانسته است تا با عملکرد خوب خود روی سرویس اشتراکی ایکس‌باکس گیم پس توانسته است موفقیت بزرگی برای شرکت مایکروسافت به ارمغان آورد.

دانیال احمد، تحلیل‌گر ارشد موسسه نیکو پارتنرز (Niko Partners) با انتشار توییتی اعلام کرد که گیرز 5 موفق‌ترین بازی است که تا به امروز روی سرویس ایکس‌باکس گیم پس منتشر شده است.

با توجه سیاست‌های شرکت مایکروسافت در مورد عرضه بازی‌ها برای قشر وسیع‌تری از بازی‌بازان، این موضوع چندان هم جای تعجب ندارد. شرکت مایکروسافت همواره سعی کرده است تا با ارائه پیشنهاد‌های ویژه‌، بازی‌ها را در اختیار اکثریت مردم قرار دهد.

پیشنهاد‌هایی نظیر پرداخت تنها یک دلار برای اشتراک آزمایشی یک ماهه و همچنین انتشار بازی‌های فرست پارتی و یا ترد پارتی بزرگ روی سرویس ایکس‌باکس گیم پس سبب شده است تا بازی‌بازان بتوانند با پرداخت مبلغی قابل قبول به تعداد بسیار زیادی از بازی‌های AAA دسترسی داشته باشند.

البته این تنها موفقیت گیرز 5 نیست و با انتشار آن شاهد قرار گرفتنش در صدر پر کاربرترین بازی‌های ایکس‌باکس لایو بودیم. پیش از این بازی فورتنایت با قرار داشتن در صدر پر کاربرترین بازی‌های ایکس‌باکس لایو، پادشاه بی رقیب این سرویس مایکروسافت بود.

بازی گیرز 5 هم‌اکنون برای کنسول ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 در دسترس است.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.