Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

یاکوزا ۷ حالا Yakuza: Like a Dragon نام دارد و ۲۰۲۰ در غرب منتشر می‌شود

سگا از تغییر نام یاکوزا 7 با هدف انتشار در غرب رونمایی کرد.

در کنار رونمایی از گیم‌پلی این بازی در هفته گذشته در رویداد توکیو گیم‌شو مشخص شد این بازی در غرب Yakuza: Like a Dragon نام خواهد داشت و در سال 2020 منتشر خواهد شد.

تریلر بخش داستانی که منتشر شد صحنه‌هایی آشنا از نسخه ژاپنی داشت. این تریلر به طور کامل تمرکزش بر روی شخصیت اصلی بازی است که یک یاکوزا تازه کار است و به دلیل جرمی که انجام داده به زندان می‌رود تا 18 سال بعد بازگردد و کسانی که فراموشش کردند را پیدا کند.

همانطور که در گذشته مشخص شده بازی در یوکوهاما روایت می‌شود که در استاندارد‌های یاکوزا بسیار وسیع است و نبرد‌های آن از سیستم نوبتی بهره می‌برد که تغییری بسیار بزرگ است.

طرفداران سبک نقش آفرینی ژاپنی خوب می‌دانند سیستم نوبتی بدین معنا خواهد بود که شما می‌توانید از دوستان خود کمک بگیرید و این بازی نیز از این قاعده مستثنا نیست.

بازی یاکوزا 7 یا همان Yakuza: Like a Dragon در تاریخ 12 ژانویه در ژاپن عرضه می‌شود و در تاریخی نامعلوم در سال 2020 در غرب عرضه خواهد شد.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.