Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی John Wick Hex تنها از طریق فروشگاه اپیک برای پی‌سی و مک عرضه می‌شود

0

بازی John Wick Hex یکی از عناوین اقتباسی از سینما است که وارد ویدیو‌گیم شده است. John Wick Hex توسط سازنده‌ی بازی‌های سرشناسی مانند Thomas Was Alone و Mike Bithell در دست ساخت است و حالا تاریخ انتشار آن مشخص شده است.اگر شماهم مشتاق هستید تا هرچه سریع‌تر اقتباس ویدیو‌گیمی John Wick را بازی کنید از همین امروز می‌توانید برای خریدن آن اقدام کنید.

بازی قرار است در هشتم اکتبر برای مک و ویندوز منتشر شود اما خبری که این روز‌ها دیگر تبدیل به یک روتین شده شامل John Wick Hex نیز می‌شود: بازی قرار است تا در انحصار فروشگاه اپیک گیمز باشد. قیمت بازی 19.99$ اعلام شده و همچنین بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی در دست ساخت قرار دارد اما هنوز خبری از تاریخ انتشار آن برای ایکس‌باکس یا پلی‌استیشن 4 منتشر نشده است.

داستان بازی در جهان اصلی John Wick اتفاق می‌افتد و به گفته‌ی سازنده ترکیبی از داستان‌های فیلم و کمی‌هم خلاقیت خودشان است. همچنین اگر بخش داستانی را جلو ببرید می‌توانید سلاح‌های جدیدی بازی کنید که در باقی مود‌های بازی موجود نیستند. کت و شوار و حتی لوکیشن‌های جدید نیز در بخش داستانی بازی قرار دارند و شما باید برای به دست آوردن آن ها با داستان بازی همراه شوید.

هر سلاح در بازی تاکتیک شمارا تحت تاثیر قرار خواهد داد اما باید در نظر داشته باشید که شاید برعکس فیلم John Wick مهمات شما تمام نشدنی نیست و شما برای هر اسلحه باید مهمات خاص آن را پیدا کنید و اگر تیر‌هایتان تمام شود سلاح شما نیز بی‌استفاده خواهد بود. هدف از این کار شبیه‌سازی کردن تیر اندازی در واقعیت ذکر شده و برای به گفته‌ی سازنده برای به وجود آوردن چالش در بازی لازم است.

تیم سازنده همچنین از بازیگران واقعی بازی برای صداگذاری استفاده کرده، به طوری که شخصیت «وینستون» که توسط Ian McShane  بازی می‌شود در John Wick Hex  نیز حضور خواهد داشت. مدتی پیش نیز حضور Lance Reddick که نقش «چارون» را در فیلم اصلی بازی می‌کند تایید شد. تروی بیکر نیز به عنوان Hex، شخصیت منفی بازی، صداگذاری کرده است.

منبع VG24

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.