Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی‌های مجموعه‌ی بتمن آرکام و بتمن لگو را از فروشگاه اپیک رایگان دریافت کنید

0

سری بازی‌های «بتمن» که در اشکال مختلفی در ویدیو‌گیم ظاهر شده‌اند جزو محبوب ترین بازی‌های رایانه‌ایی محسوب می‌شوند. از سری « بتمن آرکام» به سازندگی  استدیو «راک استدی» گرفته، تا سری سرگرم کننده‌ی « بتمن لوگو» جزو پر طرفدارترین بازی‌ها هستند.

حال فروشگاه اپیک گیمز تصمیم گرفته تا مجموعه‌ی بتمن آرکام و همچنین بتمن لوگو را برای این ماه به صورت رایگان در اختیار مشترکین خود قرار دهد.  با اضافه کردن این دو سری به لیست دانلود خود آن را برای همیشه خواهید داشت.

مجموعه‌ی بتمن آرکام شامل سه گانه‌ی آرکام  که  Batman: Arkham Asylum و  Batman: Arkham City و در آخر Batman: Arkham Knight می‌شود. این سری توسط استدیوی مشهور راک استدی ساخته شده و  با بتمن گیر افتاده در تیمارستان آرکام شروع می‌شود. سری بتمن آرکام یکی از بازی‌هایی است که سبک جدید خود را برای مبارزات داشت و توانست الهام بخش بسیاری از بازی‌های بعد از خود باشد. همچنین داستان بازی و نحوه‌ی روایت آن یکی از بهترین بهترین روایت‌های بتمن در بین کامیک‌ها و حتی سینما است، به طوری که توانسته بیشتر کاراکتر‌های اصلی و فرعی سری را در خود جا دهد و به بهترین شکل از آن ها استفاده کند.

مجموعه‌ی بتمن لگو نیز شامل Lego Batman: The Videogame و  Lego Batman 2: DC Super Heroes و بازی متفاوت Lego Batman 3: Beyond Gotham است. این سری نیز داستان بتمن را به خوبی روایت می‌کنند اما هدف بیشتر سرگرم کردن شما با کمدی مخصوص به خود است و شاید کمتر پیش بیاید که در صنعت بازی‌های رایانه‌ایی داستان‌های جدی تا این حد به زبان کمدی بیان شوند. همچنین منبع الهام سری بتمن لگو بیشتر فیلم‌های سینمایی با همین نام است که توانیست موفقیت قابل قبولی را در گیشه داشته باشد.

توجه داشته باشید که برای اضافه کردن این بازی‌ها به لیست دانلود خود تنها یک هفته فرصت دارید، پس هرچه زودتر برای اضافه کردن آن ها اقدام کنید.

منبع VG24

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.