Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تریلر جدید بازی GRID از شما می‌خواهد با قلبتان مسابقه بدهید

استودیو Codemasters که ید طولایی در ساخت آثاری با سبک ریسینگ دارد، بار دیگر و با انتشار تریلری از جدیدترین ساخته خود، GRID آتش این سبک را شعله‌ور کرد. در تریلر جدید بازی GRID که در بخش جوایز گیمزکام 2019 نیز موفق به کسب بهترین بازی ریسینگ شد، انتخاب بازیکن در بازی، کلاس‌های مختلف ماشین‌ها، برخی از چالش‌ برانگیزترین پیست‌ها و خیابان‌های طراحی شده و سیستم زمانی و آب‌وهوایی متنوع از جمله رانندگی در شب و هوای بارانی به صورت برجسته نمایش داده شده‌است. بازی Grid در تاریخ 11 اکتبر(جمعه 19 مهر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

تریلر با رقابت چرخ به چرخ Audi R8 1:1 با Honda CRX MightyMouse در پیچ‌های Okutama Sprint آغاز می‌شود. تریلر همچنان برش‌هایی از رقابت‌های سنتی Zhejiang چین و رقابت سپر به سپر اتوموبیل‌های SRT Viper GTS-R و Chevrolet Corvette C7.R را نمایش می‌دهد.

این تریلر با نمایش کلاس Prototype همراه با مسابقات Acura Dpi و Cadillac DPi-V.R در هنگام شب و در خیابان‌های شانگهای و نبرد با ناملایمات آب‌وهوایی به پایان می‌رسد. GRID در هنگام عرضه دارای 104 رویداد است که در این چالش‌ها فرناندو آلونسو نیز حضور دارد و به نظر می‌رسد علاقه‌مندان به این سبک با انتخاب بازی GRID وارد ماجراجویی طولانی‌ای خواهند شد. بازیکنان در GRID دسترسی و امکان انتخاب 4 شهر، 8 حوزه و بیش‌از 80 مسیر متفاوت را دارند. همچنین بازیکنان در این مسیرها با 400 نوع هوش مصنوعی با شخصیت‌پردازی‌های متفاوت و غیرقابل پیش‌بینی، رقابت‌های احساسی و بی‌نظیری را ترتیب خواهند داد.

Chris Smith، کارگردان بازی GRID از استودیو Codemasters توضیح می‌دهد:

به عنوان یک تیم، این قصد را داشتیم که جوهره اصلی سری GRID را که در زمان خود با استفاده از کلاس‌های مختلف در ژانر ریسینگ و معرفی Flashback همراه بود، بار دیگر با قسمت جدید این سری همراه سازیم. ما می‌خواهیم این بازی را بر میراث سری GRID بنا کنیم و بر ایجاد اثری متمرکز بر سه ستون اصلی انتخاب و دسترسی، داستان‌هایی که همراه با اتوموبیل‌رانی بیان می‌شود و رقابت برای دستیابی به پیروزی که همه این‌ها در تریلر بازی نمایش داده شده، تلاش کنیم.

او اینگونه ادامه داد:

دسترسی و انتخاب به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از گزینه‌های کنترل چه برای بازیکنان حرفه‌ای و چه برای بازیکنانی که به تازگی با این مجموعه آشنا شده‌اند، مسیر خود را به دلخواه طی کنند. ثانیاً می‌خواهیم بازیکنان بدون توجه به اینکه در چه وضعیت و رتبه‌ای بازی را به پایان برسانند، از مسیری که طی می‌کنند لذت کافی ببرند و احساس هیجان داشته باشند. سرانجام، این بازی درباره چالش‌هایی‌ست که در دنیای اتومبیل‌رانی اتفاق می‌افتد. به دلیل همین چالش‌های هیجان‌انگیز و لحظات نفس‌گیر است که ما رقابت‌های اتوموبیل‌رانی را در تلویزیون تماشا می‌کنیم. GRID تنها درباره پردازش اتومبیل‌های مختلف نیست؛ بلکه روایتی‌ست از سبقت‌های شدید و رقابت‌هایی که در آن سپر به سپر حریف مسیر را طی می‌کنید. ما می‌خواهیم ماشین‌ها بتوانند در پایان مسابقه، داستانی را براساس ضرباتی که خورده‌اند و ضایعاتی که برجا گذاشته‌اند روایت کنند. GRID در هر مسابقه درام، هیجان و داستان‌های منحصربه‌فرد اتومبیل‌رانی را به بازیکنان هدیه می‌دهد.

منبع allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.