Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

دسترسی زودهنگام استیم با Chernobylite شما را به چرنوبیل می‌برد

0

بالاخره در ماه اکتبر انتظار تمام کسانی برای تجربه عنوان Chernobylite به پایان می‌رسد و بازیکنان می‌توانند به قلب تاریکی (نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل) سفر کنند و محیط ترسناک بازی را تجربه کنند. دسترسی زودهنگام به بازیکنان اجازه تجربه‌ای 8 ساعته از داستان و همچنین آپدیت‌های جدید آینده که به صورت رایگان در اختیارشان قرار می‌گیرد. این آپدیت‌ها قسمت‌ها، مکان‌ها، شخصیت‌ها و وسایل جدیدی به بازی اضافه می‌کند. داستان بازی Chernobylite به صورت غیرخطی و غیر قابل منتظره بیان می‌شود و تصمیمات بازیکنان در روند بازی بسیار تاثیرگذار خواهد بود که پایان‌های متفاوتی خواهد داشت.

این بازی در تاریخ 17 سپتامبر نیز یک رویداد بتا برگذار خواهد کرد که مخصوص کسانی خواهد بود که بازی را در کیک‌استارتر حمایت کردند و آن‌ها می‌توانند با تجربه بازی مشکلات و باگ‌های آن را به سازندگان منتقل کنند تا سازندگان در مراحل آخر توسعه بازی از این نظرات و انتقادات برای بهینه کردن محصول نهایی استفاده کنند.

بازی Chernobylite برای نیمه دوم سال 2020 برنامه ریزی شده است.

منبع allgamedelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.